Ep/9

27 2 0
                                    

Tanrıya şükür ki şuan hafta sonuydu. Hobilerle hafta sonu için birşey planlamadık ama bugün full uyumayı düşünüy- telefonumun çalmasıyla düşüncelerim yarıda bölündü.

"Alo "

"Alo jimin, evdemisin"

" Evet evdeyim "

" Tamam o zaman evden çık gel yanımıza birşeyler yapalım"

"Hayır taee çok uykum var uyumam lazım"

Arkadan hoseok'un bağırışını duymuştum.

"LAN KALK GEL YOKSA BEN ZORLA GETİRİRİM YORMA BENİ "

"Ama- "

"Aması maması yok çabuk kalk, duş mu aliyosun napiyosan yap gel bekliyoruz"

"Off tamam bekleyin gelirim yarım saat'e"

"İyi çabuk ol "

Tam depresyon'a gireyim uyuyayım diyorum , ama arkadaşlarım izin verirmi asla, nasıl kalkıcam şimdi bu yataktan.

Bir 5 dakika daha yatağımda uzanıp kalkmıştım. Duşumu almış birkaç şey atıştırmış ve şuan giyinmek için dolabımın önünde dikiliyordum. Nereye gideceğimizi bilmediğim için tae'yi aradım.

"Alo bebişim geldin mi"

"Hayır tae giyinmedim daha "

"Ee giyinmek için neyi bekliyosun peki"

" Nereye gideceğimizi söylemediniz o yüzden giyinmedim nereye gidicez ona göre giyinmem lazım"

" Oh bilmiyorum hobi bizi götürecekmiş öyle söyledi ama normal ve şık arası giyinsin diyor"

"Tamam, peki saat kaçta döneriz üstüme birşeyler alayım "

"Saat 10.00'da falan döneriz heralde"

"İyi tamam ben kapatıyorum"

Telefonu kapatıp yatağımın üzerine atmıştım. Bir süre sonra üstüme siyah kazağımı ve kazağımın üzerine de deri ceketimi giymiştim. Altıma ise fazla dar olmayan pantolonumu giyip aşağıya inmiştim. Yani bana göre hem şık hemde normal bir kombin.

             (Çanta ve gözlük yok)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çanta ve gözlük yok)

Üstüme de siyah pamuklu montumu almıştım. Hoseok geçen okul çıkışı gittiğimiz kafeye gelmem ile ilgili kısa bir mesaj atmıştı. Ah yine o günü hatırladım. Boşverip yürümeye başladım üst sokaktaki parkın önünden geçicektim ki yine onu kedi severken gördüm. Bana bakmıyorken biraz izlemek istemiştim. Ama beni onu izlerken yakalayacağını düşünmemiştim. Hemen önüme dönüp hızlı hızlı yürümeye başladım, arkamdan birisi koşarak bana yaklaşıyordu. Ve onun sesini duymuştum.

~MELEĞİM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin