Ep/12

30 1 0
                                    

Okula gitmek için alarmım çalmıştı ama geri kapatıp okula gitmeme kararı aldım , devamsızlığım da yoktu zaten, bahane olmuştu. Jungkook'u düşünmek istemediğim için biraz daha uyumaya karar verdim.

....

7 saat kadar uyuyup yeniden kalkmıştım, canım hiç birşey yapmak istemiyordu. Çünkü bilirsiniz sevdiğiniz çocukla olamayacağınız ihtimali canınızı çok yakar ve bu sebeple hiçbir şey yapmak istemezssiniz ve ben tam olarak o aşamadaydım. Deprosyona girmek istiyordum, hiçbir şey yemek, içmek istemiyordum ama acıkmıştım da o yüzden kalkıp bir duş almaya karar verdim.

15 dakika sonrasında duş alıp banyodaki işlerimi halledip banyodan çıkmıştım. Altıma boxer ve beyaz eşofman giyip üstüme ise siyah tişörtümü giymiş aşağıya iniyordum. Evde kimse yoktu, her zaman ki gibi annem ile babam işlerine gitmişlerdi. Hemen yemek için birşeyler hazırlayıp yedim, şimdi ise televizyonun karşısında izlemek için film arıyordum ama istediğim şekilde bir film bulamamıştım o yüzden annemlere yemek yapmaya karar verdim .

Mandu, bulgogi ve ramen yapıcaktım malzemelere bakmak için mutfağa gitmiş ve bakmıştım ama çoğu malzeme eksikti o yüzden hemen üzerime hırka alıp ve terliğimi giyip markete gittim.

20 dakika geze geze geldiğim markette alışveriş yapmak için içeri girmiştim, keşke girmeseydim her tarafta karşılaşmak zorundamıydık anlamıyorum. Ben unutayım derken karşıma çıkıyordu, hem okul yokmuydu bunun burda ne işi vardı. Görmezden gelip alışverişimi yapmaya başlamıştım, mandu yemeğinin malzemelerini almış, bulgogi'nin malzemerinin yarısını almıştım, ama soya sosu yukarıda bir rafta durduğu için alamamıştım. İnsan soya sosunu neden yukarıya koyar ki, uzanmaya çalışıyordum ama alamıyordum en sonunda birinden yardım isteyecekken bir kolun sosu alıp bana verişini görmüştüm. Kim olduğuna bakmak için yüzüne baktığımda hiç tanımadığım biri olduğunu anlamıştım, kısaca teşekkür etmiş (uzunca nasıl teşekkür ediliyo ki zaten ben bilmiyorum,sizde görmezden geliniz)
Elinden almak için hamle yapmıştım ama benim yerime jungkook almıştı.

"Hayırdır kardeşim bir sorun mu var"

"Benim yokta senin var herhalde"

"Elimden sosu çeken sensin amk"

"Sosu götüne sokturtma, hadi ikile"

"Tanrıya şükret acelem var yoksa bitirmiştim seni"

"Aynen kardeşim , hadi "

Çocuk gitmiş jungkookla yanlız kalmıştım.

"Ne yaptığını zannediyorsun"

"Asıl sen ne yaptığını zannediyorsun, neden benden istemedin"

"Görmemişim"

"İki dakikada bir bana bakıyorsun jimin, çocuk yok karşında"

"Sanane ya, canım senden yardım almak istemedi oldu mu "

"Olmadı, yardıma ihtiyacın olduğunda bana söyle"

"Neden, sen kimsin ki yada benim neyimsin ki senden yardım isticem"

"Arkadaşız sanmıştım"

"Arkadaş falan değiliz, bizden arkadaş olmaz"

"Neden olmasın çokta güzel olur"

"Seninle arkadaş olmak istemiyorum"

"Oh anladım, neyse al bunu ben gideyim artık bana gerek yok nasıl olsa"

Sosu elime tutuşturup gitmişti, ve benim yine gözüm dolmaya başlamıştı. Kolumla hemen gözyaşlarımı silip eşyaları ödemek için kasaya gitmiş, parayı ödeyip çıkmıştım. Yolun aşağısındaki parka doğru gitmiş banka oturmuştum. Biraz ötedeki kediyi görmüş o günü hatırlamıştım, banktan kalkıp kedinin yanına çöküp sevmeye başladım.

~MELEĞİM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin