#Tekrardan ben geldim, acaba çok fazla arayla mı yazıyorum, bilemedim şimdi ama yetiştirmeye çalışıyorum.#
#iyi okumalar 💖🌼#
Jungkook ve Yazar'dan
Akşam eve tam zamanında gelmiş, hiçbir sorun yaşamadan odama çıkıp, duş alıp uyumuştum. Pazar günlerini hiç sevmiyordum çünkü bir sonraki günü okul vardı. Okulu sevmiyorum ama ders çalışmayı seviyorum çok saçma değilmi, aslında küçüklüğümden beri beni ders çalışmak için kandırıp, tehdid ettiklerinden beri daha sıkı çalışmaya başlamıştım ve böylelikle dersleri az da olsa sevmiştim. Zaten şuan okulda en iyi dersleri olan benim, bazı kızlar onları çalıştırmam için yılışık yılışık davranıp miğdemi bulandırıyorlardı. Ben gayım amk her ne kadar okuldaki kimse bilmesede en iyi dostlarım biliyolardı. Ailem bilse bana ne yapacaklarını bildiğim için susmak zorunda kalmıştım, o yüzden okulda biraz daha dikkatli davranıp bu aralar kızlarla daha fazla konuşmaya başlamıştım. Bu hiç hoşuma gitmesede hakkımda dedikodu çıkmasını ve babamın kulağına gitmesini istemiyordum.Düşüncelerimi telefon zil sesi bozmuştu. Kim olduğuna bakmak için telefonun komodinden alıp baktığımda yoongi olduğunu görmüş telefonu hemen açmıştım.
"Alo, ne oldu lan kedi surat"
" iyiliğini sormak için aramıştım aq"
"Ee sor o zaman"
"Nasılsın jungkookcum "
"İyiyim eyvallah hayırdır, jungkookcum dediğine göre birşey isticeksin"
"Yoo ne alaka "
"Söyle hadi söyle"
"Sen şu dünkü çocuğu hatırlıyo
musun""Hangisi "
"Şu hoseok mudur nedir onun ismini tek hatırlıyorum"
"Oha lan ondan mı hoşlanıyosun "
"Yok oğlum bi sözümü kesme, şu yanındaki uzun boylu çocuk vardı "
"Ha , ondan mı hoşlanıyosun "
"Yani hoşlanmak değilde hoş çocuk"
"Ee mal bu zaten hoşlanmak oluyo amk"
"Ne bilim oğlum ilk defa birinden etkilendim"
"Ee ne yapmayı düşünüyosun"
"Telefonda mı konuşalım "
"Ha yok tamam her zaman ki kafeye gel"
"Okey, çabuk gel süslenme "
"Kim için süslenicem oğlum"
"Ne bilim şu küçük çocuk için belk-"
"Yok öyle birşey hadi boş yapma evden çık beni bekle "
"İyi tamam tamam hadi görüşürüz "
"By"
Altıma siyah dar panton, üstüne ise siyah tişörtümü giyip pantolonumun içine sıkıştırmıştım, saçımı da düzeltip deri ceketimi alıp evden çıktım.
....
Kafeye geldiğimde bir iki dakika gözlerim Yoongi'yi aramış, telefonla oynadığını görüp yanına gitmiştim. Ensesine yavaşca vurduğumda bana bakmış göz devirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MELEĞİM~
Teen Fictionailesi tarafından yargılanan jungkook ilk defa aşık olarak kendini özgür hissetmişti.