Ep/8

32 2 0
                                    

Sabah kalkmış her zamanki gibi hazırlanıp okula gelmiştim. Bugün cuma günüydü ve sonrasında iki gün tatil, yine jungkook'u göremiyecektim. Haftasonu için tae ve hobiyle lunapark'a gitmeye karar vermiştik. Okulun tamamen bitmesine 3 ay kalmıştı. Bir yandan tatil olmasını istiyorum, ama bir yandan da istemiyorum. İstememin sebebi artık derslerle değilde kendimle ilgilenmek, hobi edinmek, gezmek istiyorum ve birde Jungkook'un artık sevgilisi olduğu için onları bir arada görmek istemiyorum. İstemememin sebebi ise Jungkook'u bir daha göremiyecektim. Arkadaşlarim konusunda endişelenmiyorum çünkü her mevsim beraberiz, ailelerimiz de zaten birbirlerini tanıdığı için hep beraber takılırız. Dersler desen zaten umrumda değil sadece arada sırada üniversite sınavı için çalışırım ki daha sınava baya zaman var ama konuları unutmamak için arada tekrar edebilirim. Kafamdaki düşüncelerden kurtulup sonuncu tenefüse çıkmıştım.

Bugün ilk defa tenefüse çıkmıştım oda hobi zorladığı için, çıkmamamın nedeni Jungkook'u o kızla görmek istemiyordum. Bunun için hiç çıkmamıştım , hoseok'la beraber tae'yi de alıp dışarı çıkmıştık. Konuşmak için banka oturmuştuk, gözlerim etrafta jungkook'u arıyordu.

Biraz daha etrafa bakarken onu görmüştüm oda bana baktığında gözlerimiz kesişmisti, hemen sonrasında önüne döndü. Hah çokta umrumdaydı .... Tabikide umrumda sevdiğim çocuk göz göze gelmek bile istemedi , ee tabi artık sevgilisi var daha dikkatli olması gerekiyo. Hoseok'un sesiyle kendime gelmiştim.

"Heyy sana diyoruz jimin"

"Ha efendim , noldu"

"Diyoruz ki sabah alışveriş'e sonrasında kahve içmeye gidelim  lunapark'a da akşam gidelim daha güzel olur, sen ne dersin"

" Olur benim için sorun değil "

T-"noldu chimchim iyimisin"

"İyiyim birşey yok zil ne zaman çalıcak , canım sıkıldı okuldan gitmek istiyorum"

T-" yok sende birşeyler var sen durup dururken okuldan gitmek istemezssin. Hoseok sen biliyomusun neyi olduğunu "

Hoseok anlaticakken ben ayağa kalmış sınıfa gitmiştim. Zaten aklımdan çıkmazken bir daha dünkü görüntüyü hatırlayıp yeniden üzülemem.

....

Okuldan çıkmış beraber alışveriş merkezine doğru gidiyorduk. Sonunda gelmiştik.

"Jiminn bak burda tam senlik birşeyler var hadi sana birşeyler uyduralım beğenirsek alırız" fazla keyfim yoktu ama yakın arkadaşlarımı kırmak istemediğim'den elbiselere bakmaya başlamıştım.

Sonunda birşeyler alabilmiştik.

"İki saatir alışveriş merkezinde geziniyoruz ve tae hiçbir şey beğenmedin mi gercekten "

" Canım benim, bunlar benim tarzlarim değil ben cool bir adamım anlıyabiliyor musun"

" Aynen cool hemde ne cool , neyse almıyorsan alma ben aldıklarımdan memnunum"

H-"ama jimin sonda yaptığımız kombin çok iyiydi iyiki aldın , tam bara gitmelik"

"Hayatımda hiç bara gitmedim hoseok , gitmeyi de düşünmüyorum"

T-" ne demek gitmedim mükemmel bir yer seni götürmemiz lazım bayılıcaksın"

H-" aynen öyle yaz tatiline az kaldı o zaman gideriz "

"Hayatta gelmem boşuna uğraşmayın, şuanda bunu konuşmak yerine lunapark'a gitsek daha iyi olmaz mı "

T-" haklısın chimchim hadi gidelim de biraz eğlenelim "

....

Lunapark'a gitmiş baya bir şeye binip oynamıştık ve şuan yorgunluktan bayılıcaktım. Eve gelmiş duşa girmiştim banyodaki işlerimi halledip hemen yatağa atladım. İstagram'a post atıcaktım o yüzden fotoğraf seçmem gerekiyordu. Hemen bir fotoğraf seçip istagram'a attım.

 Hemen bir fotoğraf seçip istagram'a attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

500 beğeni. 5 yorum
Prk_jm: Bugün için teşekkür ederim aşklarım 💗😆
@tae_tae, @jung_hoseok

tae_tae : ne demek küçük civcivim sen mutlu ol yeter
>Prk_jm:seni seviyorum 🐯
>jung_hoseok: peki benii
>Prk_jm:seni de çok seviyorum hobim🌼
>tae_tae:bizde seni seviyoruz chim🐥

Bu çocukları çok seviyodum her anımda yanımdalar hiçbir zaman beni yalnız bırakmadılar. Bunları düşünürken gözüm kapanmaya başlamıştı.

#Oy sınırı gibi birşey varmış galiba ilk defa kitap yazdığım için bilmiyorum ama, oyu  isterseniz verirsiniz istemezsseniz vermezssiniz tamamen size kalmış birşey #

#okudugunuz için de ayrı teşekkür ederim 💖🌼

~MELEĞİM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin