Ep/13

30 1 0
                                    

#Uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba, bu hikayem fazla okunmuyo ama yazmayı sevdiğim için devam edicem , hiç okunmazssa da silerim her halde#

#iyi okumalar#

Yazar'dan

T-"neden tenefüslere çıkmadın, dün de gelmedin zaten"

H-" çocuğumuz yavaş yavaş depresyona giriyo"

"Yani başka ne yapabilirim ki"

T-"mesela jungkook'u siktir edip beraber eğlenebiliriz. Bak mochi , bu duygunun nasıl bir şey olduğunu bilmiyorum. Hiç aşık olmadım , sadece şuan Yoongi'den hoşlanıyorum o kadar ama bir erkek için ağlama. Sizin  ağlamanıza dayanamıyorum , kim sizi üzerse o kişiyi dövmek istiyorum. Ama siz izin vermiyorsunuz"

H-" jimin, tae haklı 1 yıldır plotoniksin. Jungkook'u her kimle görürsen sevgilisi sanıp deprosyona giriyorsun. Senin için üzülüyoruz"

"teşekkür ederim duygularınızı söylediğiniz için, ama beni biliyorsunuz üzülürüm sonrasında boşverip hayatıma devam ederim tanrıya şükür ki kendimi sigaraya ve alkole vurmuyorum"

T-" o zaman ne yapıyoruz"

"Lunapark'a gidelim mi"

H-" evet gidelim mi tae"

T-" bana uyar"

...

H-" DURDURUN LÜTFEN, JİMİİİN ÖLÜME GİDİYORUM"

T-" LAN SEN DEDİN BİNELİM DİYE"

H-"TANRIM SÖZ VERİYORUM BİR DAHA BİNMİCEM, LÜTFEN DURDURUN ŞUNU"

"HOSEOK TANRİ SENİN CEZANI VERMEZSSİN BU NE YA BİZİ BİNDİRDİN KUSUCAM ŞİMDİ"

5 dakika sonra hız treninden inip banka oturmuşlardı.

H-un"miğdem bulanıcak galiba"

"Benimde, bağırmaktan başım ağrıdı"

T-" sen ne salaksın hoseok ya, sanki kendini bilmiyormuş gibi birde binmek için yalvardın amk"

H-" böyle olduğunu bilmiyordum"

T-" ben gideyim size su alıp gelim"

"Teşekkürler taetae"

Tae su almak için lunapark'ın çıkışının biraz ilerisindeki bakkala gidip 3 tane su almış ve geri dönmüştü. Jiminlerin oturduğu banka doğru ilerlerken birisinin kendine seslenişini duymuştu.

Y-" taehyung"

T-"Ohh merhaba"

"Sanada merhaba"

Y-" bu Jin hyung, hyung buda taehyung"

J-" merhaba, tanıştığıma memnun oldum"

T-" bende memnun oldum "

"Şey sen tek mi geldin "

T-" hayır , jimin ve hoseokla geldim"

"Anladım"

~MELEĞİM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin