Yalnızlık konusunda şansımı zorlamaya karar verdim.Uzun bir zaman sonra toplum içine çıkma planları yapıyordum en azından ihtiyaçlarım dışında biraz sosyalleşmeyi deneyecektim.Neden yapmak istediğimi ben de bilmiyordum,tek başıma mutluydum.
Tüm hazırlıklarımı yapıp evden çıktım.Güneş cidden çok parlaktı,en boş sokaklar bile bana kalabalıkmış gibi geliyordu.Attığım her adımda daha da sıkılıyor etrafımdaki her şeyin bana basınç uyguladığını hissediyordum.Bunlara rağmen yola devam etme kararı aldım belki sonunda ben de "normal" olabilirdim.Yani bunu istemiyor muydum?
Biraz yürüyüşten sonra bir kahve dükkanına girdim,bir masaya yerleştim.Bir yandan haberleri okuyor bir yandan kahvemi içiyordum.Anlam veremediğim manşetlere göz atarken yan masada oturan iki kişinin konuşmalarına kazayla kulak misafiri oldum.Biraz Endonezya dili bildiğim için yurt dışından uyuşturucu getirmek hakkında konuştuklarını anlayabildim.Cidden ilginç bir konuşmaya benziyordu ancak sürekli aynı şeylerden bahsettikleri için sıkılıp evime döndüm.
Evet!Yine oradaydım:sade döşenmiş,çok lüks olmayan,küçük,dağınık evimde...Bugün kendimi epey zorladığımı düşünerek yatmaya karar verdim.Yatağıma doğru ilerlerken kahve dükkanında yan masadaki adamların söylediklerini hatırladım.Cidden ilgi çekici bir konuydu aslında uykusuzluk ve aşırı mutsuzluk çeken çoğu kişiye çare olabilecek bazı ilaçlardan bahsetmişlerdi.İlaçlar asla kesin çözüm değildi sadece biraz olsun kişinin iyi hissetmesini sağlıyordu...
***
Biraz uyumak bana iyi gelmişti,mantıklı düşünmemi sağlıyordu.Hala tam uyanamamıştım bu sebeple mutfağa gidip bir elma aldım daha sonra odama döndüm,bilgisayarımı çalıştırıp yatağa uzandım.Bir iş düşünebilirdim yani sonsuza kadar ailemden para alacak değildim ya her ne kadar böyle bir yerde sırf insanlar olmadığı için yaşamak istesem de ve onlar her ne kadar buna karşı çıksalar da beni düşündükleri için düzenli para yolluyorlar.Her neyse evden para kazanabileceğim iş ilanlarına baktım.Sanırım en ilgimi çeken bir oyun firmasında müşteri hizmetleri olarak çalışmaktı.Küçüklüğümden beri takıntılı olduğum video oyunlarını hala bırakabilmiş değilim.Seni farklı dünyalara sürükleyen o sanal başyapıtlar her zaman hayatımda önemli bir role sahipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amorphophallus Titanium
Mystère / Thrillerİçeriden dilini uzatan bir şeytan belki de bir melek peki dışarıdan görünen mi sadece önemli? Ya içinde hissettikleri...