1

637 27 17
                                    

Her şeyi başlatacak o orgazmı titreyerek yaşadı Felix.

-S-Siktir,bebeğim.

İnleyerek genç kızı kucağına uzandırdı.

Göğüs kafeslerinin içinde kalmaktan sıkılmış ve dışarı çıkmak için uğraş veriyorcasına deli gibi atan kalpleri çarptı iki gencin. Genç kız, nefeslerinin düzene binmesiyle bir sigara yaktı. Felix bu duruma göz devirdi. Sigara içtiğini bilseydi herhalde bu kızla yatmazdı.

İğrenç kokuya daha fazla dayanamadı. Gençten, banyoyu kullanmak için izin istedikten sonra kısaca işini halletti.

Biraz önce deli gibi zevk aldığı o seksi yaşadığı odaya girip üzerini giyindi.

Kıza son kez baktıktan sonra gittiğinin işaretini verdi. Kızın da pek umurunda değildi açıkçası. O istediğini almıştı çoktan. Arzulayıp durduğu Felix'in tadına bakmıştı. Gerek diliyle gerekse pembe deliğiyle.

Aklına bir kaç dakika öncesi gelince parmaklarını ağzında ıslatıp vajinasına gönderdi. Zaten biraz önce yeterince uyarılmamış gibi tekrar deliğini dolduruyordu. Yönetilmek ve yönetmek... Siktir! Lee Felix çok zevkli !

Öte yandan Felix aklını kurcalayan o şeyi düşünüp duruyordu.

Bundan öncesinde her seksini kendi yönetmişti. Zevk almıştı elbette. Belli bir düzeyin üzerine çıkamadan elbette. Ama bu... Bu farklıydı. Bu çok çok farklıydı... İlk kez ipleri başka birinin eline vermişti. Ve siktir! Felix, yönetilmekten çok zevk almıştı.

Hatta deliği bile kasılmıştı... Sanki içinin doldurulmasını istiyor gibi? Tabi, bunu herhangi bir kadından beklemek saçmaydı.

Bu daha öncesinde olmamıştı. Deliğine kendi parmakları bile girmemişti. O sadece başkalarının iç duvarlarını ezer eğer herhangi biri yoksa ve zevk alması gerekiyorsa da sağ elini uzunluğuna sarardı. Ama şimdi çok farklıydı. Deliğinin doldurulması fikri aklından çıkmıyordu. Yönetilmek istiyordu o.

Eve gidip deri ceketini hızlıca çıkarıp nereye olduğunu bilmediği bir köşeye fırlattı.

Tanrım, ne oluyor? Bunu kadınların istemesi gerekmiyor mu? Ve şey evet belki bazı eşcinsel erkeklerin... Tamam, korkuya gerek yok. Felix, buna tabii ki karşı değildi. Hatta her zaman eşcinsel olan kişilerin ilişkilerini merak etmişti. Belki biraz istemişte olabilirdi ama boş verin bu kısmı. Yine de bunun tuhaf olduğunu düşünüyordu elbette.

Yatağına uzandı. Gözlerini kapattı. Siktir düşünmeyi kes hemen Felix ! Ne oluyor? Yeterince tatmin olmadım mı?

Deneyimlemek istiyordu.

Pantolonunu tekrar çıkardı onunla birlikte çamaşırını da odanın beyaz zeminine bıraktı. İşaret ve orta parmağını ağzına götürüp diline bastırdı. Parmaklarını arsızca çıkan sesleri umursamadan emdikten sonra kasıklarına kadar uzanan gömleğini çekip dişleriyle tuttu. Kumaş parçasının ona engel çıkarmasını istemiyordu. Parmaklarını girişinde gezdirip biraz ıslattıktan sonra deliğine bastırdı. Orta parmağını içine itmeye çalıştı.

-Hmp!

Bu çok acı vericiydi. Belki de parmaklarını yeterince ıslatmamıştı. Deliğinden çekip tekrar ağzına aldı parmaklarını. Gözlerini sıkıca kapatıp dakikalar önce nasıl yönetildiğini düşündü. Parmaklarını ağzından çıkarmasıyla tükürük salgısı çenesine kadar aktı. Tamam, şimdi yeterince ıslanmıştı.

Tekrar girişini okşadı. Sulanıyordu.

Yeniden parmağını itmeyi denedi.

-Ah, siktir!

TEACHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin