11.2

266 23 25
                                    

Küf kokan binaya yüzünü kırıştırarak girdi Felix.

Beni burada öldürecek.

Altı katlı binanın beşinci katına çıktılar asansörle. Zorlanarak açılan kapısı iğrenç bir ses çıkarırken çöp kokan asansörden çıktılar. Seungmin eski kapıyı açmış bekliyordu. 

Felix yutkundu. 

Sinirlenmiş işte. 

- Girin.

Küçük eve girip Seungmin'in onları yönlendirmesine izin verdiler. 

Daha biraz önce gördüğü Seungmin'in sevgili kardeşini görünce başını eğdi Felix. 

- Kardeşime ne yaptığına bak.

- Hiçbir şey yapmadım.

- Evet, yaptın. Sakin kalmaya çalıştığımın farkındasın değil mi!?

- Sadece benim hatam değildi... 

Chan gri koltuklardan birine oturup rahata yayıldı.

Tamam, her ne oluyorsa olsun kendisi bunun içinde olmamalıydı biliyordu. Öyleyse burada ne işi var gerçekten?

- Bak sana ne diyeceğim... Bunlar sadece ben ve kardeşinin suçu da değildi... Baban ya da annen ya da senin de... Sevgilini unutuyorsun!

- Kimseye suç atmana gerek yok Felix, ben sadece bu konu hakkında konuşmak-

- Suç falan attığım yok! Sevgilini aradım, buraya gelmeden önce! Gelmeyi reddetti kendisi! 

- Seni döveceğimden korktuğun için mi? 

- Hayır, sikeyim senden neden korkayım?

Yalan, korkuyorum. Kim Seungmin çok korkutucu bir insan.

Omuz silkti Seungmin.

- Neden aradın öyleyse?

- Bak, aptalım tamam mı!

- Tamam. 

- Bundan yaklaşık bir yıl önce... Kardeşinle ilk çıkmaya başladığımda bu Changbin'in fikriydi. Beni... Biliyorsun...

- Her gün başkalarıyla takılan bir oruspu çocuğusun evet. Bu sıralar görmüyorum... Söylesene para vererek yaptığın bir yatak arkadaşı mı edindin?

- Saçmalıyorsun!

- O mu sana veriyor?

- İğrençleşme...

Para olmasa da yatak arkadaşı oluyoruz... Ama bu ilişki hiç de böyle iğrenç görünmüyor... Biz sanki, sanki sevgili gibiyiz.

- Her nasıl adlandırıyorsan öyle adlandır! Changbin böyle olmaması için ablanla çıkmamı önerdi. Daha çok ısrar etti yani. Ben inatçı değilimdir, kabul ettim. 

Seungmin yakasından tutup sarstı Felix'i.

- İraden yok mu lan senin?!

Onu kendinden ittirip sinirle konuştu Felix.

- İkinizin kardeş olduğunu biliyormuş, sana yakın olmak için yapmış!

Seungmin tekrar Felix'in üzerine atıldı. 

- Sakın kimsenin üzerine atma! Changbin hiç kimseyi harcamaz. 

- Benden iyi mi tanıyorsun!? İstediği olsun diye her şeyi yapar!

- O yaptıysa bile sen yapmayacaksın! Fikirlerin yok mu senin, niye birini harcadın!? Neye sebep olduğuna bak!

- Bütün hayatımı aptal birkaç kadeh yüzünden özür dileyerek geçiremem anlıyor musun? Tamam, hatalıyım. İstemedi, yapmamalıydım tamam! Özür dilerim tamam! Başka bir şey yapamam artık! Hepiniz anlıyorsunuz değil mi? Vicdan azabı yetiyor da artıyor zaten. Daha fazla üstüme gelmeyi bırakın artık. 

TEACHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin