5

408 21 51
                                    

Changbin'in Instagram gönderisindeki Felix ile fotoğrafına gözlerini devirip homurdandı  Seungmin.

Chan'a telefon ekranını uzatarak söylendi. "Bu şerefsizle arkadaş olmanızı anlayamıyorum."

Chan, burnunun dibine kadar sokulan telefonu elinin tersiyle itti.

- Neyi varmış?

Seungmin yüzünü buruşturdu.

- Hah, bir de şu aptal aşkın...

Chan kaşlarını çatıp ciddi bir şekilde Seungmin'e döndü. Changbin ikiliyi dudağını ısırarak izledi. Seungmin  Felix'den nefret ediyordu evet ama bunun nedenini Felix bile bilmiyordu.

- Neden nefret ediyorsun?

- Sebepsiz, canım istedi diye.

- Hah, cidden mi Seungmin !?

Changbin sevgilisinin başını okşadı.

- Sıkıştırmayı kes Chan. 

Chan, gerçekten bir cevap bekleyerek Seungmin'e bakmaya devam etti.

Seungmin gözlerini kaçırdı.

-Sadece... Onunla bununla yatıp durmasını sevmiyorum.

Chan, omuzlarını düşürüp nefesini verdi.  Kabullenmeye niyeti yoktu. Seungmin'i eskiden beri tanıyordu ve o eskiden Felix'e karşı böyle değildi.

- Bunu eskiden sorun etmiyordun. Ayrıca, Seungmin sevgilisi yok bir şeyi yok çocuğun. İstediğiyle istediğini yapar.

Söylediği şey canını yakmıştı.

Seungmin, çenesini sıkıp gözlerini kapattı. O kolay sinirlenmezdi ama bu konunun bahsinin geçmesi bile bütün sinirlerini alt üst ediyordu. Sesi yükseldi birden.

- Ondan istediğiyle istediğini yaptığı için nefret ediyorum zaten !

Chan, başını kaldırdı:

- Ne demeye çalışıyorsun?

- Diyorum ki...!

Sonra Seungmin kendini tuttu. Chan, onun arkadaşıydı ve Felix'i seviyordu. Onu korumaya çalışması normaldi ayrıca kendi sevgilisi de Felix'in arkadaşıydı ve o da onu koruyacaktı. Onlara bunu açmanın bir mantığı yoktu.

-Diyorsun ki?

-Hiç. Hiçbir şey demiyorum.

-Hayır, hayır diyordun. Söyle bana.

-Boş ver hyung. Sinirlendim birden.

Changbin yerinde kıpırdandı. İçinden dua ediyordu bu konuşmanın bitmesi için. Seungmin'den daha çok gerilmişti.

- O bile onu sevmeme nedenini bilmiyor. Neden içinde yaşayıp kendine eziyet ediyorsun? Ne alıp veremediğin varsa konuş hallet.

- Bir şey yok işte. Felix'in sikinin dokunduğu kişi yakınım olunca ...

- Kim...?

Changbin, daha fazla dayanamayıp Chan'ın sesini bastıracak bir şekilde konuştu:

- Yeter Chan! İstemiyorsa zorlama işte.

- Ne? Arkadaşından nefret ediyor ve sebebini merak etmiyor musun?

Yutkundu, Changbin.

- Biliyor musun Chan, onu ona aşık birini sikip attığı için sevmiyorum. Onu depresyona sürüklediği için sevmiyorum, duygularını önemsiyor gibi yapıp sonra birden duyarsızlaştığı için sevmiyorum. Onun ablamı ne hâle getirdiğini bilmiyorsunuz!

TEACHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin