Başka bir gün yine SeungBin ikilisi arkadaşları buluşturmuştu. Değişen her hangi bir şey yoktu Seungmin Felix'e nefret bakışları atıyor, Changbin böyle olunca oradan kaçmak için dua ediyor, Minho Jisung'a yavşıyor, diğerleri normal bir sohbet eşliğinde ve Felix yine rahatsız ediliyor.
Evet, rahatsız edildiğinden kastımız burada Kim Seungmin değil. Ayağıyla penisine dayamış olan Chan.
Açıkçası bu tuhaf ilişkiye çoktan alışmıştı.
İkili artık sadece bir şeyler öğrenmek ya da öğretmek için herhangi bir ilişki içerisinde değildi. Sadece canları istiyordu. Hatta bu tuhaf şeyi yapmadıkları zaman bile buluşuyor birbirlerine vakit ayırmaya garipsemeden bakıyorlardı. Sınav döneminden sonra geçer not aldıkları zaman bunu küçük bir şekilde kutlayıp bir sonraki kutlamaya kadar kalacak olan küçük morluklarla ayrılıyorlardı.
Ve evet, Chan babasına sürekli onu anlatıyordu. Hayır, yaptıklarını değil ama ona karşı hissettiği her şeyi.
.
.
.
Felix, inleyerek diz kapağını Chan'ın üyesi üzerine baskıladı ve bu Chan'ın da inlemesine sebep oldu. Felix, elini Chan'ın üyesini okşamak için kullanmaya kalkıştı ve bunu yapar yapmaz durduruldu.
- Ne yapıyorsun?
- Ben... Ben sadece... Dokunmak istiyorum!
Chan, Felix'in yanağını okşadı.
- Siktir, bugün sana istediğini yaptıracağım.
Felix, Chan'ın önüne geçip diz çöktü. Sonra eli kot şortun fermuarına gitti ve çıkarmasında yardımcı oldu. Chan'ı tamamen çıplak bırakıp vücudunu inceledi. Onu tamamen çıplak gördüğü ilk seferdi ve en çok büyülendiği kısım şu an da sertleşmiş ve yarığının başından birazcık sıvı akıtan penisiydi. Kimsenin bilmesine gerek yok ama yine de siz kimse değilsiniz diye söylüyorum: Felix o an onu gerçekten ağzına almak istedi.
Madem istediğini yaptıracaktı o halde bunu bugün yapabilirdi, değil mi?
Ağzını açıp dilini çıkardı.
- Ağzımda istiyorum.
Chan'ın yutkunduğunu gördü.
'Siktir' inlemeye benzer bir şekilde mırıldandı.
- Sana öğretmemi istiyor musun? Emin misin?
Felix, hevesle kafasını sallayıp Chan'ın üyesine iyice yaklaştı.
- Sadece öğret.
Chan anlamsız hırıltılar çıkarıp onu onayladı. Sonra iki parmağını birden Felix'e uzattı.
- Dene. Dişlerini değdirmeden.
Dilini çıkarıp parmaklarının en dibinden yalamaya başlamasıyla, Chan neredeyse gördüğü muazzam görüntüyle inleyecekti.
Tek eliyle Chan'ın bileğinden destek alarak dudaklarını parmakların sonuna doğru kapatmaya başladı. Chan'ın ona yaptığı şeyleri hayal edip aynısını yapmaya çalışıyordu. Kafasını parmakların dibinden çekip ucuna getireceği sırada dişleri iki parmağa sürtündü.
- Dikkat et.
Felix, parmakların tıkadığı ağzından bir mırıltı çıkarıp en baştan bir kez daha denedi. Yavaşça kafasını yukarı aşağı hareket ettirmeye başladı ve sıcak ağzını daha hızlı hareket ettirmeye başladı. Chan'la göz teması kurup onay almak istedi. Doğru gidip gitmediğini merak ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACH
Kısa HikayeBir erkekle ilişkiye girmeyi merak eden Felix ve bunu ona öğretecek olan Chan.