Felix'in kalçasını sıktı ve çenesinden gömleğinin açık bıraktığı kısma kadar yaladı.
- Ah... Chan!
- Beni dokunuşlarınla çok zorladın hm?
- Sende aynısını yaptın aptal! Kim Seungmin fark etse beni yaşatmazdı.
- Ama sessiz olmayı başarıyorsun.
- Evet, sayende(!)
Chan gülüp Felix'in boynuyla uğraşmaya başladı. Bu sırada Felix de yeni öğrendiği şeyi uyguluyor ve Chan'ın kucağında kendini sürtüyordu.
Diğeri başını arkaya yaslayarak inliyor ve bu boynunu Felix için tamamen açık bırakıyordu. Chanınkiler kadar sert değildi, boyuna bıraktığı ıslak darbeler ama yine de bu küçük dokunuşları - tıpkı kedilerin dillerini kullandıkları gibi- Chan'ın onu daha çok istemesine ve kalçalarından tutup sertçe onu kendine bastırmasına sebep oluyordu.
- Ah... Çok iyi bebeğim.
Chan hırıltılı bir sesle konuşup kalçasını Felix'inkine yasladı.
Felix, emdiği soluk teni inlemeleri yüzünden dudakları arasından kaçırırken Chan'a yakın olduğunu söyledi.
Sonra vücudu zevkle titredi.
- Bana kucağımda nasıl hareket edebileceğini göster.
Felix bunu seviyordu. Chan'ın kulağına doğru derin bir sesle konuşmasını... Ne dediğinin bir önemi yoktu ona orada küfür bile etse bu tahrik edici gelirdi.
Altında tamamıyla hissettiği penise dairesel hareketler uyguladı ve kumaş parçalarının derilerinin içine sert bir şekilde sürtünerek girmesine neden olacak zıplayışlar bıraktı. Yakıcı his can acısından çok zevk veriyor ve Felix bunu sevdiği için defalarca kez zıplayıp duruyordu.
- Ge-Geleceğim!
Kalçaları tutup üstündeki bedenin hızını artırmasına yardımcı oldu Chan.
- Gel bebeğim.
Felix geldiği son raddeleriyle kıvırcık saçlara parmaklarını dolayıp Chan'ın kulağına doğru inledi. Bununla birlikte Chan da gözlerini sıkıca kapatıp ağır nefesler alarak zirveye çıktı.
- Banyoda da yapabilir miyiz?
- Bir kez daha mı istiyorsun Felix?
Felix'in olumlu anlamda kafa sallamasıyla onu kucağına kaldırıp Felix'in düzgün bacaklarını beline doladı. Belinden baskılayıp tamamen körlemesine ve gencin dudaklarına odaklanmış bir biçimde banyoya gitti. Ilık su vücutlarından aşağı kayarken Felix'i banyonun duvarına dayadı.
-Ah...
Dili Felix'in boynunda ve eli de uzunluğundayken genç hâlâ hassas olmanın verdiği hissiyatla yüksek sesle inledi. Sonra kendi elini Chan'ın üyesine attı ve okşayışlar bıraktı.
Parmakları alıştığı gibi gencin üyesinde hareket etti ve yine alışamadığı güzellikteki görüntüyü dikkatle izledi.
Baştan aşağı bir okşayış.
Felix, inliyor. Ve aynısını yapıyor.
Tek eli Chan'ın ensesinde, onu kendine yaslayıp öpüyor. Öpüşmelerinin arasın duş başlığından akan su damlaları giriyor, tükürükleri arasında yok olup gidiyordu.
Ve çok uzun sürmedi on dakika sonra ikili suyun verdiği ıslaklık yetmiyormuş gibi birde zemini kendi içlerindeki sıvıyla ıslattılar.
Ve Chan aklının bir köşesine yazdı: Lee Felix birden fazla kez gelmeyi seviyor ve ben bir gün onu hareket edemeyecek kadar çok boşaltacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACH
Short StoryBir erkekle ilişkiye girmeyi merak eden Felix ve bunu ona öğretecek olan Chan.