Ekteki gif, Glory'nin yeraltındaki mezarını temsil ediyor gibi düşünebilirsinizBu bölümü Percy'nin doğum gününde paylaşacaktım ama yazacak ilham gelmeyince biraz gecikti :(
İyi okumalarrr
━━━━━━━℘━━━━━━━
"PERCY, BİZİ TANIŞTIRMAYACAK MISIN?" Sally'nin sorusu bir süre boyunca havada asılı kaldı. Glory, sessizlik rahatsız edici bir boyuta ulaşmadan kesmesi için Percy'ye hafifçe göz belertti. Annesinin bu konularla ilgili ne kadar bilgisi olduğundan emin değildi ancak oğlunun ölümden dönen bir Hades meleziyle üniversiteye gideceğini öğrenmesi hoşuna gitmeyebilirdi.Percy'nin duruşu dikleşti ve yüzüne sahte bir gülümseme kondurdu, başarılı olduğu söylenemese de annesini kandırabilecek kadar inandırıcı görünüyordu.
Öyle ki Glory aptallık edip onun sağlam bir yalan bulmuş olabileceğini düşünmüştü. Rahatlayarak önünde duran buzlu vişne suyuna uzandı ve bir yudum aldı, ezik Percy'yi öldürmek zaten başlı başına belayken bir de üzerine masum sivilleri kandırmak istemiyordu.
"Kız arkadaşım." İçtiği yudum boğazında kalırken öksürdü. Güçlükle yutkunurken ona dönerek gülümsedi, mimikleri ne kadar inandırıcı olursa olsun gözlerindeki bakış onu alevlere atmak istediğini açıkça belirtiyordu.
Stella elini çırparak Percy'nin kucağına doğru uzandı. "Kız arkadaş!" İşaret parmağı Glory'ye doğrultulmuştu ve kıkırdıyordu.
Sally'nin kaşları hafifçe havalandı ancak oğlunun yalanı onu o kadar şaşırtmıştı ki gerçekliğini sorgulamadan önce başka bir şeyi düşündü. O Annabeth'ten ayrılalı neredeyse bir yıl oluyordu, köprünün altından yeterince su geçtiğini bilmesine rağmen hiç bahsi geçmeyen bir kızı ansızın kapısının önünde bulmayı beklemediği belli oluyordu.
"Ne zaman kampa geldin tatlım?" Kibar ses tonu merakını gölgeliyordu. Percy'nin daha önce ondan bahsetmediğini belirtme gereği duymadı.
Yanıtlamak için ağzını açmıştı ki Percy ondan önce davrandı. "Glory kış aylarında kampta kalıyor, yaz okulu var."
Söyleyeceklerini yutarak onu başıyla onayladı, durum hoşuna gitmese bile onu annesinin önünde ifşa etmeyecekti. Etiğine ters sayılırdı.
Dudakları tatlı bir gülümsemeyle kıvrıldı. "Ailem Taraea'da yaşıyor."
Percy gözlerini kapayıp açarak içinden küfretti. Glory'nin yeni dünyaya alışkın olmamasını açıklamak zor olacaktı ve henüz birlikte ilk günlerini bile doldurmamışlardı.
"İngiltere'de küçük bir kasaba." diye açıkladığında annesi yavaşça başını salladı. Sally Jackson aptal değildi, kesinlikle bir şeylerden şüphelenmişti ancak bu konuyu açmayı düşünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEAVEN IN HIDING-PERCY JACKSON
FanficGlory Helsong, Tartarus'a hapsedilmiş öfkeli bir titan tarafından sonsuz uykusundan uyandırılıp yok oluşununun önüne geçen tek bir amaç uğruna savaşmaya geri döner. 'Percy Jackson'ı öldür.' [percy jackson x female!oc]