~~~~~~~~~~
1 yıl sonra, yıl 1976
[Jungkook 10, Jimin 8 yaşında.]
Jimin, neredeyse her hafta görüştüğü kurdu bekliyordu.
Bir yıl önce, neredeyse ağlamaklı duygularla geldiği burada, kendisine iyi bir dost (?) Edindiğini düşünüyordu.
Evet, ailesi onu düşman olarak görse de sarı saçlı beden birlikte pek çok oyun oynadığı ve onunla iken kahkahalarına engel olamadığı bedene büyük bir güven ve sevgi besliyordu.
Onun kendisinden farkı olması umrunda değildi. Zira o da diğer insanlara uyum sağlamakta güçlük çekiyordu. İşte tam da bu yüzden, okyanus kokulu arkadaşı, onun için çok değerliydi.
Ve jimin, bunun sonsuza kadar böyle kalmasını diliyordu.
2 yıl sonra, yıl 1977
[Jungkook 11, Jimin 9 Yaşında.]
Jimin, jungkook'un hemen dibinde, yerde uzanıyor, hiç ses çıkarmadan öylece gökyüzüne bakıyordu.
İkili saatler önce koşuşturmuş, birlikte epey bir oyun oynadıktan sonra yoruldukları için yere uzanıp gökyüzüne bakmaya başlamıştı.
Jimin farkında değildi ama, siyah kürklü kurda oldukça yakın duruyordu ve jungkook, Jimin'in portakal çiçeği kokusunu yakından duyabildiği için oldukça mutluydu.
“Atlantik, bak! Şu bulut bir gemiye benziyor!”
Jungkook, Jimin'in heyecanla gösterdiği yere baktığında aslında o bulutun gemiye benzemediğini düşünmüştü lakin biliyordu ki eşinin hayal gücü çok yaratıcıydı ve eğer jimin o bulutu bir gemiye benzettiyse, jungkook da hiç şüpheye düşmeden o buluta gemiye benziyor, diyebilirdi.
İşte sırf bu yüzden sarı saçlı bedene doğru başını çevirmiş ve onaylar gibi sallamıştı. Ve tabii ki bunun karşılığında ise eşinden paha biçilemez bir gülümseme kazanmıştı.
İkisi de mutluydu ancak bu mutlulukları uzun süre bu şekilde devam etmeyecekti.
3 yıl sonra, yıl 1978
[Jungkook 12, Jimin 10 yaşında.]
“Hadi Atlantik, tek yapman gereken Pati'ni (?) şurada ki kağıda bastırmak. Sonrasında zaten pati'nin izi çıkmış olacak ve bu sayede güzel bir hatıra elde edeceğiz!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ainkien, Jikook (ARA VERİLDİ)
Fanfiction"Onlardan uzak durmalısın, oğlum." "Onlar kim anne?" Annem, yani Kraliçe Park bana sevgiye gülümsedikten sonra altın sarısı saçlarımı okşamış, daha sonra da küçük bir iç çekme ile birlikte, "Kurtlar." demişti. "Kurtlar bizim düşmanımızdır Jimin...