І навіть коли рана загоїлася, шрам залишається

69 10 0
                                    

Через тиждень після виписки Юнгі повертається до занять. Весь час, поки він сидів удома, він лаявся з батьком і вимагав свободи, але альфа наполягав, щоб Юнгі остаточно одужав. Двічі до Юнгі заходив Юнхо, і хоча вони відкрито не говорили про Кітано, омега зрозумів, що альфа вже все знає. Підозри Юнгі підтвердив батько, який сказав, що у зв'язку з останніми подіями був змушений усе розповісти сім'ї Юнхо. Юнгі навіть радий, що тепер альфа в курсі і йому не потрібно нести цю ношу наодинці, тим паче на їхні стосунки це начебто ніяк не вплинуло. Юнгі не винен, що якийсь психопат докучає йому залицяннями, і його альфа це розуміє.

Приїхавши до університету в перший день після замаху, Юнгі відразу піднімається на третій поверх в аудиторію і, пройшовши до Джея, що вже чекає на нього за партою, опускається поруч. Ще тільки увійшовши до аудиторії, омега зауважив, що щось не так. Юнгі один із найпопулярніших хлопців потоку, і те, що його окрім Джея ніхто не відвідував у лікарні, вже було тривожним дзвіночком, але зараз він відчуває холод від одногрупників. Цього було замало, як омега помічає, що вони обертаються до нього і перешіптуються. На перерві Юнги йде прямо до хлопців, з якими зазвичай організовує всі університетські заходи, у тому числі благодійні, але варто йому підійти, як вони всі, посилаючись на справи, одразу розбігаються.

— Що відбувається? — розгублено дивиться омега на Джея, що підійшов.

— Не хотів тобі говорити, поки ти приходив до тями після аварії, — Джей, очевидно не хоче торкатися цієї теми. — Але хтось пустив чутку про те, що ти зраджуєш своєму нареченому з альфою, з яким у вас кровна ворожнеча.

— Що за маячня? Звідки вони це взяли?

— Я не знаю, але хтось бачив машини за тобою, хтось був на прийомі, і кажуть, ви там мало не цілувалися, — розводить руки Джей.

— Це зухвала брехня, — вигукує Юнгі та швидкими кроками йде за одногрупниками.

— Хто розпустив чутки про мене? — схопивши за лікоть першого хлопця, розвертає його до себе Юнгі. — Ви за кого мене маєте? До вашого відому, я з Юнхо і тільки з ним.

— Ну так, — хмикає президент студентської ради та вічний конкурент Юнгі у всьому Джонхан. — Квіти, подарунки, ресторани, побачення. Ти молодець, одного навколо пальця обвів, так і другого осідлав. Тільки вибач, навіть для тебе це низько. Спати з тим, з ким у вас ворожнеча, це моветон. Спати з тим, хто тобі на роль батька годиться, тим паче.

МертвонародженеWhere stories live. Discover now