Вогонь піднімається прямо з-під землі, лиже його босі ступні, але не обпалює, Юнгі його навіть не відчуває. Він ніби дивиться на себе збоку, повільно ступаючи, пробирається крізь язики полум'я, що сягають колін, рухається до видимої тільки йому мети. На Юнгі білі штани та вільна блузка, вогонь торкається низу штанів, але вони не спалахують. Він, мов у трансі, йде крізь дим, нічого не помічає, не зупиняється, бо переконаний, що коли хоча б на мить замре, то згорить, залишить за собою купу попелу. Димова завіса потроху розсіюється, і він бачить темну постать, що стоїть попереду, яку відразу впізнає. Юнгі зривається на біг, пробирається крізь вогонь до того, кому варто тільки з'явитися, і в омеги бажання жити виринає. Підбігши до альфи, Юнгі кличе його, простягає руки, але Юнхо стоїть спиною, до нього не обертається. Омега підходить ближче, обіймає його зі спини, альфа повертається, і усмішка на його обличчі, що тільки з'явилась, змінюється гримасою огиди, варто йому побачити мітку на ключицях.
— Юнхо, — з благанням гукає Юнгі, відчуваючи, як рана відкривається, краплі крові повзуть вниз по ключицях, і на білому шовку утворюється потворна червона пляма. Альфа грубо відштовхує його від себе, знову відвертається, Юнгі не здається, обіймає, треться щокою об його лопатки, просить подивитися на нього і, вдихнувши, моментально відскакує. Юнхо більше немає, там, де він стояв, тепер Дракон.
— Ні, — відступив Юнгі. — Ні! — кричить у весь голос, тепер уже не розуміючи від чого — від вогню, який раптом нещадно почав пекти, чи усвідомлення, що навіть у його свідомості править Кітано. Омега підносить руки до обличчя, дивиться на те, як вогонь пожирає шкіру, добирається до тіні, що піниться, яка сповзає на землю, оголюючи кістки. Юнгі волає, трясе головою, відмовляючись вірити своїм очам, а Кітано так і стоїть на місці з тріумфальним виглядом, дивиться на людину, що згорає заживо, на те, як біле вбрання, яке вогонь оминає, пожираючи тільки плоть омеги, покривається червоними плямами, що збільшуються. Юнгі кричить не тільки від болю, до якого вже зник, але й від того, що здається, ніби в нього щойно відібрали найдорожче, те, з чим не змиритися, не прийняти. Що саме — він починає розуміти пізніше, і в міру того, як картинка складається, він відмовляється її сприймати, заштовхує глибоко в найвіддаленіші куточки свідомості, зашиває капроновими нитками, щоб напевно, щоб ніколи більше не дозволити їй розкритися. Деякі втрати краще так і не усвідомлювати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мертвонароджене
Fanfic- Я не дозволю тобі наблизитись до мене, і навіть якщо ти залишишся останньою людиною на землі, у тебе не буде такого шансу! - Тоді я залишусь останньою людиною на землі. Для тебе. А потім подивимось. Автор оригіналу: Liya Movadin Посилання на оригі...