Medya/Mert&Gülcan
Multimedya/Nilüfer Unutma Beni
Elbette pis sekizli burcuyla birlikte kendi arkadaşları da her zamanki gibi gene birgün okullarına giderken mert ise efendisinin söylediği gibi çantasındaki bayılmama hapını düşmanının kendisine yaptığı kara büyüden korunmak için içse de yine de pisliğin merte yaptığı kara büyü ise ara sıra kendini belli ediyor ancak mert hapının da yanında kendisinde olan Beyindeki Kara Büyüyü Unutarak Silme süper gücüyle siliyorken aslında mert bu büyüyle ilgili daha öncesinde yaşadığı bir şeyler hatırlamıştı ki o da bu ölümsüz haline ilk dönüştüğü zaman düşmanı tarafından kendi kendine üzerinde bu yeni özelliğinin forması varken aynı zamanda da ekip arkadaşlarına yakalanarak onlar tarafından sorguya çekilmişken başka bir anda kendini okulundaki sınıfında arkadaş grubuyla kendi sırasında otururken bulmuş daha sonrasında da ilk savaş gününden sonra ölümsüz arkadaşlarıyla o evrendeki grup evlerinde vakit geçirirken tekrar kendini bir anda İstanbul şehrindeki evinin odasında bayılmış bir anda bulmuştu.
Mert'in Ağzından
Laaaan harbiden bu önceki yaşadıklarım da o şerefsizin beynime o savaş günü ben Sihirt evrenindeki grup evinde,bizimkilerle birlikte takılırken yaptığı kra büyü yüzünden olmasın!!!? ulan gerizekalı,ulan piç eğer bu önceki yaşadıklarımın arkasında da senin büyün varsa işte o zaman bitersin"
İşte mert kendi kendine böyle söylenerek geçirmiş ve ilk önce az önceki isimde olan süper gücünü grup arkadaşları ve burcu ve arkadaşlarnın yanında görünmez bir şekilde yapıp üsüne birde o hapından da bir tane su ile içmiş ve bu büyük ölümsüz grup okullarına öyle gitmişti.
Burcu'nun Ağzından
İşte ben mertin az önce hepimizin yanında yaptığı o iki hareketinden sonra bizimle birlikte okula doğru yürümeye başlamış ancak eminim düşmani mertin beynindeki kara büyüyü daha da genişletip beni bile unutacak bir hale getireceğine emindim.
Gerçi hepimiz okula girmiş kordiorda sınıfımıza doğru mertte ekipten daha çok benim fark etiğim başka değişikler de vardı ki onlar da mertin sanki beni görmeyip aynı zamanda da gözleri kararak tekrar bayılacak gibi olunca onun sağ kolu olan mehmet de bizimkileri sınıfa göndermiş o da sevil ile birlikte mert ile benim yanıma gelince ise sevil ve ben mertin kolundan tutarak bayılmamasını sağlamıştık ama...ama mert bana bir yabancı biriymişim gibi bakarak o kalbimi acıtacak soruyu da işte o an sormuştu.
"Mehmet,Karabiberim bu solumdaki kız kim?"
Elbette mert benim için bu soruyu sorunca işte o an buna mehmet ve sevil de aynı benim gibi şaşırmıştı ancak mertin sorusuna cevap vermeyi sevil seçerek söze başladı.
"E mert kim olacak elbette senin olatonik sevgilin olabn Burcu"
"İyi de benim tek sevgilim sensn o kızı ben hiç tanımıyorum"
İşte mert benim hakkımda böyle konuşurken o anda kalbim gerçekten kırılarak acıdığını hissedince bende hemen koşarak kızlar lavabosuna giderek kendimi de oraya kapatırken bunu anlayan sevil ise merti mehmet ile bırakıp benim yanıma gelmiş ancak ben yere çökmüş ağlıyordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süper Mertio'nun Ölümsüz Süper Kahraman Olan Pis Yedili Grubu
FantasyÖLÜMSÜZ OLMASI İLE BİRLİKTE YAŞAYACAĞI MACERALARDAN BİR HABERSİZ OLAN MERT Bilinmezliklerle birlikte tuhaflıklar ve bilmediğim ama yaşayacağım maceralarla dolu içine girdiğim bir evrende nasıl şeyler yaşayacağımı bunların nasıl olacağını bilmiyor...