27.BÖLÜM/2-Mert, Burcu'ya Özel Doğum Günü Hazırlıyor

22 1 0
                                    


Multimedya/Tuğba Özerk Doğum Günün Kutlu Olsun

İşte dün mert burcunun ailesiyle konuşarak onları kendisinin gerçekten de sadece burcunun erkek arkadaşı olduğunu inandırdıktan sonra mert geri İstanbul'daki yaşadığı Ataşehir semtine gitmiş burcu da kendi ailesiyle o caddede işlerini bitirip geri evlerine dönmüştür.

1 Ay Sonra/19 Ağustos

Burcu'nun Ağzından

İşte ben her yaz mevsiminde olduğu gibi bu seneki yazda tatil için ailemle Mersin'nin Fakılır köyüne gelmiş tabi ilk zamanları eve yerleşmekle Tarsus'a git gel yaparak eşyalarımızı getirip yerleştirmekle geçmiş daha sonra da ara sıra ilk önce çocukluk arkadaşım olan bade daha sonrasında da iki kuzenim olan Buket ve Banu ile baya güzel vakit geçirmiş en küçük kuzenim olan Eylül Mina ile de güzel vakitler geçirirken Ankara'da 2 haftalık tatile gelen Durdane Ablamla da gerçekten çok eğlenceli ve güzel vakit olarak film izleme,sesli kitap dinleme-benim bir platformda yazdığım kitabımı komik bir şekilde okuma,bir sürü sıcak hazır kahve ve onun yaptığı soğuk kahveyi içme ve saç-makyaj yapma gibi şeyler yaparak baya eğlenceli ve güzel bir vakit geçirmiştim.

Ama işte gene günlerden biri benim doğum günümün olduğu günden birgün önce ben genellikle evin içerisinde kulaklığımdan müzik dinleyerek leptabıma bakmış ve saat 00.00 olduğunda ise yatmadan önceki rutinimi yapıp yatağıma yatmıştım.

Burcu yatağına yatmış uyurken İstanbul'daki mert ise Ölümsüz Sinan yardımıyla kız arkadaşının şu an Fakılır isimli yazlık köyünde olduğunu tabi yarın da onun doğum günü olduğunu öğrenince de evinin odasından üzerine de beyaz bir tişörtle pantolon giyip öyle çıkarak beyaz üstü açık Audio arabasıyla kız arkadaşının gittiği yazlığa gitmiştir.

Kendisi baya uzun bir süre önünde duran hafif çatısı,iki katlı ve biraz betonla dubleks bir evi görünce burcunun da bu evde kaldığını anlamıştır.

Mert ise bu evi kendi arabasının içindeyken incelemiş ve arabasından öyle inerken diğer taraftan da telefonunu cebinden telefonunu çıkarıp kız arkadaşının numarasını rehberden bulup aramaya başlamıştır.

Burcu'nun Ağzından

Ben salondaki kanepede yatmaya geçmeden önce bizimkilerin uyuduğundan iyice emin olup masaya koyduğu telefonumu sesini de titreşime alıp yastığımın altına koyup öyle uyumuştum.

5 Dakika sonra yastığımın altından bir titreme gelince bende kafamı hafifçe kaldırıp elimi de telefona atıp çıkardığım an ekranda yazan "Mert" ismini görünce birden silkelenip yatağımda doğrulmuş ve telefonu da öyle açmıştım.

"Alo m...mert sen misin!!?"

"Evet canım benim ve şu an sizin yazlık köyünüzdeki evin önündeyim"

Ben mertten bu cümleyi duyunca uykulu olan gözlerim de işte o an irkilerek açılırken kendim de bizimkilerin onunla her ne kadar iyi bir iletişim kursa da buraya habersiz geldiği için görüp görmediklerini de merak ediyordum.

"Neee mert sen saçmalıyorsun herhalde!!"

"Aaaaah Burcum ah elbette gerçekten evin önündeyim eğer inanmıyorsan pencereden dışarıya bak!!!"

Süper Mertio'nun Ölümsüz Süper Kahraman Olan Pis Yedili GrubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin