2.BÖLÜM Yeni Başlangiçla Başlayan Tuhafliklar

599 9 3
                                    

Medya/Mert

(Medya Şarkısı/Fatih Bulut 15 Kişye Saldırdım)

İşte bu pis yedilinin bu yeniden döndüğü KARAL yani Kazım Karabekir Anadolu Lisesi dış cephe olarak üç binalı girişimde de merdivenleri ve ağaçlı bir bahçesi olan bir okuldu, lisenin içi ise duvarları biraz yıpranmış ama kahverengi renkte pencereleri perdesiz ve PVC sistemli,okulun koridorları da duvarları gibi kahverengi renkte olan bir okuldu. 

Tabi pis yedili bazen de bu üç yil macera yaşadiklari özel okuldaki arkadaşiari yani ferit,elçin,rüzgar ve bertanla da kendi cafeleri olan dizel cafeye gidip orada görüşüyordu. 

Tabi pis yedili o 3 eski samimi olduğu arkadaşıyla böyle buluşarak iletişimini devam ettirirken can da neşeyle onun yanında bertan yokken görüşüyordu

                          MERT, ÖLÜMSÜZ BİRİNE DÖNÜŞTÜ!

Mert'in Ağzından

Elbette gene günlerden başka birgün paşagil ile birlikte bizim okula giderken kendim de bazı tuhaf değişikler hissediyor ama bu tuhaflıklarımın ne olduğunu bilmemekle birlikte çözemiyordum.

Gerçi diğer yandan da bugün okulumdayken başka büyülü bir evrene giderek ölümsüz olmakla birlikte hem yeni arkadaşlar edineceğimi hem de başka bir sürü maceralar,savaşlar yaşarken paşagil ile de bazen aramın bozulacağı ve en çok tam Karabiberim ile sevgililiğimi yürütürken Mersin şehrinin Tarsus ilçesinde yaşayan başka bir kızın sırf bana olan platonik aşkını açıklamakla birlikte benimle tanışmak için yanıma yani İstanbul'a gelmesiyle birlikte o kızla da sevil ile arasında kalmalı-kıskançlıklı bir romantik olaylar yaşayacağımdan da habersizdim şu an.

Gene günlerden birgün gurup okula gitmekteydi, geldiklerinde ise okula girmekteyken ekibin içindeki kişilerden biri olan mert de bi rtakim tuhafliklar olduğunu fark etmiş ancak bunun sebebini anlayamamişti. 

Ama mert onlara aldırmadan kendisinin farkında olmadan yaptığı bu tuhafliklarina hala devam etmekteydi. 

Bu ekip bu okula girdiklerinde ise 2 sihirli arkadaşi olan arda ve şükran ona mesaj atsa da mert ekibe yakalanmamak için bakmamaktaydi, Mertin şu anki normal okul formasının altındaki pantolonun cebinde duran telefonu ise beyaz renkte normal bir akıllı telefon gibi olsa da aslında o da sihirli bir cihazdı ancak yine de ona mesaj geldigi için mert de daha dikkatli olmaya çalişarak telefonunu kapatti. 

Ancak mert bu telefonunu kapattigi için bu sefer de sağ kolunda olan ve beyaz renkte,ortasında dikdörtgen bir ekran ve onun çevresinde bir sürü tuşla dizili olan sihirli ama normal saatine alarm sesi gelmekteydi

                        MERT'İN KOLUNDAKİ SAATİ ÖTÜYOR

Mert az önceki saatinin sesini zorlu bir şekilde kapatmış olsa da aslında bu kullandigi 2 cihazi Kendisinin yaptigibu  tuhafliklarin ekibin oldugu gibi farkinda olsa da aslinda kendisinin de sihirli oldugunu,o iki cihazin da sihirli ama şu an normal konumda oldugunu ve ona mesaj atan iki sihirli kişi olan ardayla şükranin da kendisinin ölümsüz arkadaşi olacagini da biliyormuş sanmasına rağmen aslında bilmemekteydi. 

Süper Mertio'nun Ölümsüz Süper Kahraman Olan Pis Yedili GrubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin