40.BÖLÜM 2 Büyülü Evren Arasinda Bugünkü Yaşananlarla Olaylar

289 3 0
                                    

Medya/Soner&Naz

                           2 HAFTA SONRA/ MERT, SELENA İLE BİRLİKTE SONER VE NAZ'I KENDİ DÜŞMANLARI OLAN KÖTÜ MUSTAFA'NIN ELİNDEN KURTARDI    

Bunlarin yaşanmasindan 2 hafta sonra soner de hala canindan çok sevdiği 2 arkadaşi olan akgün ve erayla arasindaki iletişim kopukluğunu çözmeye çalişmiş ancak olmamişti. 

Tabi soner nazin kendi ailesinin evine döndüğünden haberi yoktu, Pislik ise tekrar içinden "bunun hesabını sana ödetecem!!!!!" diye geçirmekteyken diğerleri de ona hem destek olmuş hem de yeni kuracakları tuzağın planını yaparak o ekip de kendi evrenine gitmişti. 


Ölümsüz pis yedili ise kendini Ölümsüz Fantastik Grup Evine göndermiş gerçi bu evde de gürup arkadaşları için endişelendiği halde gene de kendilerini sakinleştirmeye çalıştı, Pis yedili ise bu eve geldiğinde ise ilk önce diğer arkadaşlarıyla selamlaştı.

Aynı evde olan diğer kişiler ise hem yeni kopya faniyle yaşananlara hem de pislikle olan mücadeleyle olanlara çok şaşırarak kızmişti.

               GÜNÇİÇEK VE NEŞE, SEVİL İLE BURCUY'U KIZDIRMAYA ÇALIŞIYOR

Burcu ve sevil bu yaşananlardan sonra bir ara mertin dün ki olanlardan sonra onu görememiş tabi ikisinin üstünde de biraz kıskançlık vardı, elbette bunu da cimbomla neşe fark edip anlamişti.

Cimbomla Neşe. kizım bu haliniz ne!!!?

Sevil. ne varmış halimizde kızım yaaa!!!!!?

Cimbom. ben çözdüm sanırım

Burcu Ve Sevil. ya cimbom açık açık konuşur musun ha birde neyi çözdün!!!!!?

Cimbom. tamam tamam, hani mert bize dünkü pislik-soner ve naz ile yaşadıklarını anlattı ya sanki siz de naz kısmında merti biraz kıskandınız gibi!!!!!

Neşe. aynen kiz, anacım sakın inkar etme!!!!!!

Burcu. ya aslında... ne bileyim olabilir sence sevil!!!!!!?

Sevil. vallahi ne bileyim of ya neşe sanırım haklısın!!!!!!, biz aslında merti aradık ama yoktu" diye açıklayınca işte o zamanda günçiçek ile neşe de birbirine gülüşerek bakmıştır

Neşe. aaaaag bunlar bilmiyor!!!!!!

Sevil. ya kızım adamı çıldırtma da söyle!!!!!!!

Cimbom. neşeyle duyduğuma göre sizinki boxsa gidiyormuş!!!!!" demiş mert de gerçekten hergün her gece kayriç,asel ve mertle kendisinin yaptigi boxstan sonra tam srdedeki evine gidecekken onlarla konuştugu spor salonuna gidiyordu

Süper Mertio'nun Ölümsüz Süper Kahraman Olan Pis Yedili GrubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin