15.BÖLÜM 2.Pis Yedili

124 2 0
                                    

Medya/Hayat Bazen Tatlıdır Tanıtım

                                                       MERT, BURCU'YA SÜPRİZ OLARAK 4N1K'NIN KLONUNU YAPIYOR

O günün akşamı mert burcunun yanına gelir, burcu gelen notu ona gösternnce mert bunun nasıl olduğunu sorar, o da bu durumun daha önceden olduğunu ve onun bundan daha yeni haberi olduğunu söyler tabi mert de burcuya bu ekibe az bakmasini ister tabi burcu da abisinin dedigini yaparak 4n1k ekibine az bakmaktadir ama mert kardeşine dayanamadigi ve işte ikisinin arasindaki yaşanan bu olaydan sonra mert bu 4N1K ekibinin fotografiyla burcuyu görünmez şekilde izlerken çekmiş ve sihirli dünyasindaki maxin kendisine verdigi laborutuarina gidip ordaki kopyalamama odasindaki görevlilerin yardimiyla o ekibin srdli versiyonunu yapmiş ve onlari 8 gün önce defne,nana,iyi mustafa ve selenayla birlikte gittigi cafe olan Can Kardeşler Cafe'ye getirmiş sonra da kendisi de o cafedeyken ayni zamanda da pantolonunun cebinden telefonunu çikarip tam burcunun uyumak için yatagina girdigi esnada onu aramiştir tabi burcu da açmiş ikisi biraz konuştuktan sonra mert ona sihirli bir şekilde Sihirte gelmesinin istedigini söyleyince o da merti onaylayip telefonunu kapatmiş üzerini de hizlica degiştirmiş ve mertin isteyip gelmesini söyledigi yerdeki cafeye gelmiştir işte tam o anda abisi de onun arkasindan gelerek gözlerini elleriyle kapatmiş ve bu şekilde cafeye girdirmiştir ancak burcu hala neler oldugunu anlayamamiştir, ikisi içeri girdiginde ise mert burcunun gözlerini açtiginda o da karşisindaki masada oturan srdli 4n1k ekibini görünce sevinmiş ve o ekiple cafedekilere belli etmeden merte sarilmiş sonra geri ayrilmiştir, masadaki ekip ise o ikisine şaşkin bir halde bakinca mert de onlara burcuyla yaşadigi olayi anlatmiştir. 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                 GAPAL LİSESİNDE OKUYAN 2.PİS YEDİLİ

Si. pis yediliniın hayatı böyle sürerken İstanbulda Gedik Paşa Anadolu lisesi adında başka bir lise vardır, bu lisedeki 10-B sınıfında 7 öğrenci vardır, bunlar;Ronaldo,Kara sevda,loçko,emoji,bariyer,aragaz ve zeyneptir. 

Süper Mertio'nun Ölümsüz Süper Kahraman Olan Pis Yedili GrubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin