Multimedya/DMX Where İs Houd At
3 GÜN ÖNCE/FURKANGİL, PİS YEDİLİ'YE İNTİKAM TUZAĞI YAPIYOR
Pis yedili hayatını diğer günlerde de olduğu gibi yaşayıp kendi asıl liselerine giderken yolda da 6 yıl önce de olduğu gibi-Özel Girijim Koleji Lisesine giderken de yolda karşılaştıkları gibi şimdi de furkangil ile karşılaşınca eskisi gibi iki grup da birbirine karşılık olarak laflar attıktan sonra KARAL Lisesine gitmiş furkanlar da onlardan duyduğu lafları kendine yediremediği için güneygilden intikam almak istemiştir.
İkoncan ekibi kafasında binbir türlü fikir düşünürken diğer yandan da o eski özel okuluna gidiyordur.
Gene birgün bu furkangil yine o özel liselerinin herhangi bir teneffüsünde akıllarına gelen bir fikirle etkin daha öncesinde sevgilisi olan damla ile elçini ceyhundan ayırnak için dördü sürekli okul çıkışı bir sürü pahalı-lüks cafelere ve avmlere giderken bir ara bahçeli bir cafeye gittiklerinde ceyhunla elçini içeriye almayan kapıdaki kişiyi telefonundan aramıştır
Tabi etkinin aradığı kişinin ismi Hasan'dır ki zaten o da ilk çalışta açmıştır ve ikisi konuşmaya başlamıştır.
Etkin. alo hasan yoksa sana yan basan mı demeliyim!?
Hasan. aağ Etkin Bey buyrun niçin beni aramıştınız?
Etkin. ya senden birşey isteyeceğim o da şu ki bizim varoş bir ekip adı da Pis Yedili bugün bize baya kötü laflar attı tabi bizde o lafları kendimize yediremediğimiz için onlardan intikam almaya karar verdik
Hasan. anladım ve evet biliyorum peki benden ne yapmamı istiyorsunuz?
Etkin. şöyle ki benim okuduğum liseye çıkış saatine yakın geleceksin bende sana tabletimi ve arkadaşım olan furkanın telefonunu alıp o varoş ekibinin geri döndüğü okul olan KARAL Lisesine gidip onlar eğer kantindeysen sınıflarına girerek çantalarına koyacaksın
Hasan da kötü kötü gülerek. yaaa bu benim için basit bir görev elbette yaparım!!!
Etkin. tamam çabuk yap ama
Hasan. peki Etkin Bey
Hasan etkine böyle söyleyerek onayladıktan sonra etkin de telefonunu kapatıp yeniden ekipteki diğerleriyle birlikte oturduğu kırmızı koltuk takımının tam ortasında bulunan küçük sehpaya koymuştur.
Tabi aynı zamanda da az önceki telefon konuşmasını da ekiptekilere de anlatınca onlar da beğenirken bu fikri en çok furkan beğendiği için her zamanki en kötü gülüşünü yapmıştır.
Hasan ise durduğu cafenin kapısından ayrılıp etkinin istediği talimatı uygulamak için ilk başta furkan ile ekibin gittiği Özel Girijim Lisesine gidip etkinle furkandan tabletle telefonu alarak geri çıkmıştır.
Hasan 2.iş olarak pis yedilinin gittiği okulu bir şekilde bulduktan sonra o liseye gitmiş,okul binasının kapısından içeri girdiğinde önce gezerek okulu turlamış sonra da güneygilin 10-C sınıfına gitmeden önce kantine ilerleyerek güneygilin de orada oturduğunu anladıktan sonra sınıfa öyle ilerleyerek girmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süper Mertio'nun Ölümsüz Süper Kahraman Olan Pis Yedili Grubu
FantasyÖLÜMSÜZ OLMASI İLE BİRLİKTE YAŞAYACAĞI MACERALARDAN BİR HABERSİZ OLAN MERT Bilinmezliklerle birlikte tuhaflıklar ve bilmediğim ama yaşayacağım maceralarla dolu içine girdiğim bir evrende nasıl şeyler yaşayacağımı bunların nasıl olacağını bilmiyor...