Duvardaki saatten yemek vaktinin geldiğini gördüm ve yemek salonuna indim.ufak çaplı bir şokdan sonra yemek sırasına girdim. Ömrümden yirmi dakika gittikten sonra nihayet yemeğimi almış boş bir masa arıyordum ki masadaki numaralar dikkatimi çekti. 1381 numaralı masayı gördüm ve hemen oturdum.
Doyduguma karar verince tepsiyi bırakmak için ayağa kalktım tam hızlı hızlı yürüyordum ki elimdeki tepsiye birine çarpıp tabakta kalan yemekleri çarptığım kişinin üzerine dökmem bir oldu. Tepsiyi döktüğüm kişiye bakmak için kafamı kaldirdigimda öldüğümun resmiyetiydi koca tepsiyi Hazar'ın üzerine dökmüştüm.
Neredeyse bütün yemekhane kahkahalara boğulmuştu.benim karşımda ise ölümcül bakışlar atan bir hazar vardı.o an ki korkuyla ve panikle insanın aklına gelebilecek en saçma şeyi söyledim YEMEK SAVAŞI
O an hazar'in yüzü sinirden kızarmak yerine şeytanı bir gülüşle doldu. yandaki tepsiden koca bir tabak soslu spagetti aldı ve Yemek savaşııı diye bağırıp tabağı üzerime boşalttı.bu anı fırsat bilip herkes birbirine yemek fırlatmaya başladı Hazar kahkahalar içinde bana gülerken hazar'in tam yüzünün ortasına kocaman bir kase çikolatalı puding çarptı.Bu anı fırsat bilip haykirircasina kahkaga atmaya başladım.kahkagalarimi bölen ise sayın müdürümuzün alah belanızı versin bakışları oldu.tam müdürümüz konusucakken müdürümuzün ceketine patates puresinin çarpmasıyla Hazar'la birbirimize baktık işte şimdi ölmustük.
Ve yine bir klasik Eylül saçmalığı yapıp
Aaa hocam bakın patates uçtu dedim.Evet bunu dememle Hazar gülmeye başladı. Müdürümuz ise Paintball oynayan bukalemun gibi renkten renge girmeye başladı.bagirarak bütün yemek haneyi susturduktan sonra o sihirli kelimeleri söyledi EYLÜL DURAN VE HAZAR KORKMAZ HEMEN OFİSİME GELİN!!!. Bu kelimeleri duyunca Hazar'la bir iki saniye umutsuzca bakistik ve Müdürün ofisine doğru yürüdük. Asıl macera ise o zaman başladı. Müdürümuz resmen bize bagirirken yüzümüzü de kırk yıllık yaşlı teyzeler gibi tukurukledi artık adamda ne kadar tükürük varsa bagirirken yüzünüze attı. Benim saçmalama yeteneğim sanırım
Hazar'a geçmiş olucak ki hoca bağırmayı bırakınca Hazar'ın hocam siz varya siz kırk yıllık teyzelere taş çikartirsiniz demesiyle Müdürümüz yüzüne tek boynuzlu at kusmuş gibi yine renkten renge girmeye başladı. Müdürümuzün bu hallerini görünce bizde gülmeye başladık ve o sırada vurdu vurdu ve gol oldu. Hazar beycigimiz sağolsun bütün yemek haneyi temizleme cezası aldık.