~Eylül~
Sabah kapının hunharca yumruklanmasıyla uyandım ve yarı gözleri açık modda önce etrafıma bakındım ama kızları odada göremedim. Sonra aklıma saate bakmak geldi ve yavaşça kafamı saate doğru çevirdim ohaaa saat 2.30!!! Kapının yine yumruklanmasiyla yatağımdan yavaşça kalktım ve kapıyı açtım.
Gün... tövbe bismillah Eylül senin tipine ne oldu ?
İylil sinin tipine ni ildi bık oldu Hazar bık oldu!!!
Ay iyi be!!iyi ki bir şey söyledim
Niye geldin ?
Hatırlamıyor musun Eylül biz bu gün sevgiliyiz. Sana hazırlan demeye geldim. Seni akşam partiye götürcem
Of Hazar ya! Madem parti akşam niye beni şimdi uyandırdın?
Daha akşama çok var!!Git alışverişe üstüne düzgün bir şey al diye
Hazar sen ne dedin?!
Git giyin dedim
Hazar defol odamdan!
Pardon ne dedin SEVGİLİM
Defol git dedim SEVGİLİM
İyi peki git üstüne düzgün birseyler al akşam 7'de seni okul bahçesinde bekliycem. Beyaz atlı prensini bekletme
Yaa öylemi üstünde bana prens de mi getiriceksin?
Eylüüül!
Aman iyi be! Sana espiri de yapılmıyor!
Ay! Eylül seninle uğraşamam git hazırlan.
İyi peki hoşçakal beyaz prensli atım
Hoşçakal Eylül
Hazar gidince Nida'yı aradım
Alo Nida sen neredesin kızım çabuk odaya gel!
Eylül yaa ben gelemem Enes'le piknik yapıyoruz.
Ay! Senin de ne Enes'in varmış ya
Eee ne yapalım kızım yanlız olan sensin.
Ay neyse ben alışverişe gidiyorum geliyor musun?
Alışveriş mi?! Tabiki de EVET!!
Peki o zaman 5 dakika içinde odada ol
Peki geliyorum
Nida'yla konuşmamız bitince Mina'yı aradım
Alo Mina neredesin?
Kızım parkta çok taş bir çocuk var onu kesiyorum. Çocuğu görmelisin!
Yaa öylemi çocuğu tarif etsene
Çocuk çok yakışıklı yaa böyle mavi gözlü,sarı saçlı,uzun boylu
Hmm bende sana alışverişe gidelim mi diye sorucaktim ama sen anlaşılan çok meşgulsün
Bir dakika sen alışveriş mi dedin?!?!
Evet
Neredesin? Hemen geliyorum!!!
Beş dakikaya odada ol
Tamam geliyorum.
kızların gelmesini beklerken yatağıma oturdum ve şu ana kadar başıma gelenleri düşünmeye başladım. Babam ve annem boşanmışlardı ve o günden beri babamla konuşmuyorduk. Annem beni buraya göndermişti. Geldiğim günden itibaren bir sürü kişiyle tanımıştım. Birden aklıma ufak anılar gelmeye başladı.
Yurda ilk girdiğim zaman hazar'a çarpmam, yemek savaşı, müdürün bize yemekhaneyi temizletmesi, elektriklerin kesilmesi, Mina,Enes,Nida,Arda,Barlas... onlarla tanışmam, Gezide Hazar'la yan yana oturmam, onunla aynı çadırda uyumam, Emre'nin beni öpmesi, ormanda kaybolmam, Hazar'la kavga etmemiz, beni odaya kitlemesi ve Bora'nın onu dövmesi, şimdi onunla buluşmak için kıyafet seçiyor olmam... Hazar; geldiğimden beri neredeyse her anımda her günümde yer edinmişdi. Hazar benim ne arkadaşım ne de düşmanımdı. Daha ne olduğumuzu bile anlamadan şimdi de her ne kadar oyun olsa da SEVGİLİ olmuştuk!
Nefesimi sesli bir şekilde verip yataktan doğruldum ve dolabımdan kıyafetlerimi giyindim. Telefonumdan yeniden saate bakıp kızların on dakika geciktiğini gördüm ve kızlara neredesiniz amk temalı mesajlar attıktan sonra odadan çıktım ve merdivenlerden aşağı inip parka çıktım ve gözlerimle parkı süzdükten sonra Nida'nın yanına gittim.