Eve gelince zile bastım kapıyı kimse açmadı çantadan anahtarı çıkarıp kapıyı açtım
-anne
Ses gelmeyince merdivenlerden çıkıp tam odama giriyodumki annemlerin yatak odasından sesler gelmeye başladı . Kapı kulpunu yhavaşca açtım hassiktir
-baba
-kızım
-baba
-kızım
-noluyo ya burda napıyosunuz siz ?
-kızım şey toplantı yapıyoduk işte
-böyle bi toplantı ne güzelmiş ya !!!
Yanındaki kız filiz ablaydı (babamın iş arkadaşı)artık babamın ne mal olduğunu anlamıştım Bi anda bağırmaya başladım sinirlerim bozulmuştu
-allah belanızı versin baba bu yediğiniz boku yanınıza burakmayacağım annem nerde hem kahretsin nasıl yaptın bunu bize baba?!!
-kızım yanlış anladın sen . Kendimi tutamayıp komidinin üstündeki bardağı onlara fırlattım babam sinirlenmişti ama burda ben haklı olduğum için bağırmıyodu bana Allahtan!!!
-ya siktiğimin evinde bunu yapacak cesareti nerden buldunuz ya.
Nasıl yaptınız size soruyorum. Hem anneme naptınız lan ?
-Teyzene gitti sabah bişey yapmadık eylül !!!
Hah tam zamanı gitmiş maşallah. Filiz üstünü giyiyodu yanına gidip senle işimiz daha bitmedi dedim aslında daha fazla tepki verebilirdim ama annem bi gelsin asıl tepkiyi ondan görcekler diye düşünüp vermedim . Filiz aslında tanıdığıma göre iyi biriydi ama öyle değilmiş işte evli bi adamı yatağa atıcak kadar ucuz biriymiş 0... babam odadan çıkarken kolumu tutup bunu annene söylemeyeceksin eylül yoksa elimden bi kaza çıkcak dedi.
Bi kahkaha attım
-napıcaksın çok merak ediyorum
-eylüül ben senin babanımm !!! diye bağırdı.
-lan ben sana artık baba demiyorum anladınmı babam yok artık sen hayatta olsanda babam öldü diycem babam olmadığın için anneme söyleyebilirim.
Arkamdan bakıp öylece kaldı istese bana vurabilirdi ama haklıydım işte .
Aşşağı ağlayarak iniyordum ki annem kapıyı açıp içeri girdi
-eylüül noldu canım ?
Sana anlatmam gereken bişey var !!