Kamp Ateşi

162 9 0
                                    

Bu bölümü @xqfgukkjg için yazıyorum. Seni siviyorüz yımır ;) tabi sizidee

/müdür

Çocuklar! Kamp eğlencesi düzenlemek için hepinize görev dağılımı tablosu hazırladım. Herkes yapacağı göreve baksın! Herkes iş başına!

~Eylül ~

Görev dağılımı tablosuna bakmak için girdiğim sırada doğal ortamını bulmuş okul arkadaşlarım! Sayesinde böbreğimle midem yer değiştirdikten sonra listede gözlerimi gezdirmeye başladım.

YEMEK EKİBİ
1.Selin
2.Kerem
3.Aslı
4.Cem
5.Pınar

ATEŞ EKİBİ
1.Can
2.Mert
3.Hazar

ODUN EKİBİ
1.Kerem
2.İrem
3.Arda
4.Derin
5.Enes
6.Eylül
7.Emre

TEMİZLİK EKİBİ:Geri kalan öğrenciler temizlik ekibinde görev almaktadır.
Okul Müdürü

Ah! Olamaz odun toplama mı? Niye bu kadar öğrenci gorevkendirirlerki!

Müdürün yanına gittim ve yine üstün mantık bir soru sordum.

+Hocam; odun toplamaya niye bu kadar öğrenci görevlendirdiniz ki?
-Ateş yakmak için
+Hocam bu kadar odunla yemekleri değil Roma'yı bile yakarız.
-hadi Eylül! Çok konuşmada odun topla!
+peki hocam

Tam boynumu bükmüş ormana bakmaya dalmışım ki bir ses kulağınımin dibinde bağırdı ve ödümü patlattı!
(Emre ve Eylül)
+HADİ EYLÜL
-hay ben senin ebeni s...
+efendim bir sey mi dedin
-hııı şeyy ben şey dedim yaa senin ebeni seviyim dedim hani seni dogurtmus ya
+hıı kesin öyledir. Neyse geliyormusun ormana
-evet
+ee hadi o zaman gidelim.

- 30 Dakika sonra -

Emre'yle birlikte elimizde odunlarla  kampa geldik ve Emre'nin elinden odunları aldim Hazar'ın yüzüne bile bakmadan yanına attım.

~Hazar~

Eylül ormandan Emre'yle birlikte geldikten sonra yüzüme bile bakmadan Emre'nin yanına gitti. Şimdi ne yaptım ki ben bu kıza!
Hee tamam hatırladım
He bide o vardi
Ha ona hiç girmeyelim
Tamam yaa haketmişim.
Neyse ben onun gönlünü almasını bilirim . Can'ı ve Mert'i çağırıp ateşi yakmalarini söyledim ve
Buğra'nın yanına gidip gitarını istedim. Eh biraz klişe ama işe yarar. Çadırıma geçtim ve gitarın akorlarının düzeltmesini yaptım. Müzik listemden şarkılarıma baktım ve aralarında en anlamlı geleni seçtim ve çadırdan çıktım. Herkes ateş başında toplanmış birbirine hikaye anlatıyordu. Gözlerimle Eylül'ü aradım ve Emre malının yanında yanında oturduğunu görünce Emre'nin yanına 14535856km hızında uçup Emre'nin kafasını ağaçlara sürtüp kıvılcım çıkarmak da hiç istemedim ne alakası var canım yani hiç kıskanır mıyım ben Eylül'ü?! Gitarı alıp ateşin etrafına gittim ve herkes bana bale yapan orangutan görmüş deve gibi bakmaya başladı. Ne vardı ki yani alt tarafı ilk kez beni şarkı söylerken gorucekler! Eylül ve Emre'nin karşısına oturdum ve herkes yine bana döndü! Yanaklarımda sulu Pardon resmen bol sayalı dudaklar hissedince yana döndüm ve Derin'i gördüm. Yine ve yine ağzına kürekle Pardon anne terligiyle vurmak istememe sebep olan sesiyle konuşmaya başladı.

Ayyy oşkom bono şorko mo soyloycokson

(Yav he he evrende hiç kimse kalmadı da sana söyliycem mal yaa ) yok ya ortaya söyliycem

Derin'in başka bir şey daha söylemesine izin vermeden derin nefes aldım ve Eylül'e cool bakışlarımı attıktan sonra şarkıya başladım.

Aşk her şeyi bıraktığın yerde başlar, kaçamazsın
Sözün bittiği yerdesindir, bu yüzden konuşamazsın
Dua kadar dürüsttür onunla asla oynayamazsın
Şimdi söyle, sence biz aşık mıyız ?

Bak senin de gözlerinde huzursuzluk ve şüphe var
Belli ki yaşadığın daha bitmemiş birşeyler var
Gel sen de yüzleş içindeki gerçek senle
Şimdi söyle, sence biz aşık mıyız?

~Eylül~

Şarkı bitince elimde hissettiğim sıcaklıkla yanıma döndüm ve Emre elimi tutuyordu. Elimi çekmeye çalıştığımda Emre elimi daha sıkı tuttu ve dudaklarımda hissettiğim sıcaklıkla gözlerimden yaşlar dökülmeye başladı. Hemen Emre'nin dudaklarından ayrılıp Emre'ye tokat attım ve nereye olduğunu bilmeden koşmaya başladım. Yoruldugum için durduğum zaman fark ettim ben ormanda sogukta,aç olarak duruyordum ve kaybolmuştum! Şimdi tek eksik kurt sesleri. diye düşünürken aklıma teen Wolf geldi. Ben düşüncelere dalmışken Ayağıma tüylü birseyler deymesiyle çığlık atmaya başladım. Aklıma gelen fikirle çığlık atmayı bırakıp yere baktım. Ayağımın yanında küçük tüylü bir tavşan duruyordu. Eee ne demişler hayaller teen wolf gerçekler tavşan.

~Hazar~
Şarkı bitince Eylül ve Emre öpüşürken Eylül'ün Emre'yi
İtip ormana kaçmasıyla emrenin yanına yumruklarımı sıkıp yürüdüm.

-lan piç kız istemiyo sen onu öpüyosun

-nolmuş lan sanane

-bak bakalim bana ne. (dedim ve Emre'ye kafa attım)

Emre attığım kafanın etkisiyle yere düştü. Yere düşmesini fırsat bilip Emre'nin üzerine çıktım ve sağ sol geçirmeye başladım taa ki iki kol beni çekene kadar. Arkama baktığımda Enes beni Emre'den uzaklastirmaya çalışıyordu. Tam yine Enes'in kollarından Kurtulmuş Emre'ye yine daliyordum ki cırtlak bir ses yumruklarımı yeniden böldü. İsyan eden bakışlarla arkama dönmemle Derin yine! Cırlamaya başladı.

Ayyy hazarr aşkom sen kavgo mo etton?

(Yok ya traktör çarptı ) evet Derin kavga ettim

Ay o sürtük  içonmi kavgo etton

(Derin'in Eylül'e sürtük demesiyle benim şalterler attı ve Derin'e ağzıma geleni saymaya başladım)
LAN SEN ONA NASIL SÜRTÜK DERSİN! O SENİN  GIBI HERGÜN BAŞKA ERKEĞE YAVŞAMADIĞI, SENİN GİBİ APTAL VE YAVŞAK OLMADIĞI İÇİN Mİ ONA SÜRTÜK DİYEBİLİYORSUN. EĞER BURDA BİR SÜRTÜK VARSA O DA SENSİN VE BİR DAHA EYLÜL'ÜN ADINI AĞZINA DAHİ ALMA. ( dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım. Koluma değen ince parmaklar ve cırtlak sesle arkamı yine ve yine döndüm! )

YİNE NE VAR DERİN !?

ayy aşkom şimdi o kız içonmi terk ediyosoon benii

DERİN ASLA BİZ DİYE BİRŞEY OLMADI VE OLMIYCAK. BEN SADECE EYLÜL'Ü KISKANDIRMAK İÇİN SENİNLE SEVGİLİ GİBİ DAVRANDIM! BUNU ARTIK O KÜÇÜK KAFANA SOK BİZ DİYE BİR ŞEY HİÇ OLMADI VE OLMIYCAK SEN BENİM İÇİN SADECE TEK KULLANIMLIK BİR SÜRTÜKTÜN! ŞİMDİ DEFOL GİT VE BİR DAHA BANA YAKLAŞMA!

Bana bişey demesine izin vermeden arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Bu gün her halde sinir krizinden cinayet işliycem! Hızlı hızlı yürürken Enes önüme geçti ve korkulu bir yüz ifadesiyle yüzüme bakmaya başladı.

Enes yine ne oldu!?

Hazar. Bir şey söyliycem ama sakin ol.

Tamam ne söyliyceksen  söyle.

Hazar. Eylül. ormanda kaybolmuş.

(anlık şaşkınlık ve sinirlen ne yaptığımı bilmeden Enesin seslenmesine aldırış etmeden ormana doğru yürümeye basladim)

Heyyy Hazar! Hazar nereye, Hazar bi dur! Bekle bizide.

Lan nasıl duruyum!  Ha nasıl duruyum! Kız gecenin bir vakti ormanda kaybolmuş sen hala dur diyorsun.

Abi o zaman bekle kızlara haber veriyim biz de gelelim.

Yaklaşık beş dakika sonra hepimiz hazır bir şekilde ormana doğru yürümeye başladık.

●●●●●♡●●●●●

Bu bölümün şarkısı bu sıralar çok sevdiğim bir şarkı olan Gece- Aşık mıyız

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi  yorum veya mesaj olarak yazabilirsiniz bütün yorum ve mesajlara cevap verilicektir.
Yeni bölüm en gec on gün içerisinde gelicektir.

Multimedya: kamp ateşi








yurttaki belaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin