Jeśli to czytasz, to znaczy że to zrobiłam. Możesz nie wiedzieć czemu, ale zrobiłam to żeby Cię chronić.
Wybaczysz mi to, że zachowywałam się jak kompletna idiotka, że obciążałam Cię moimi problemami, emocjami i moim życiem? Moim stanem? Czy wybaczysz mi moje życie?
Gdyby za pierwszym razem się udało, nie musiałabym Cię ranić. Ale wtedy też bym Cię jeszcze nie znała... Skoro wtedy przeżyłam musiałam mieć w życiu jeszcze coś do zrobienia.To było poznanie Ciebie i zaprzyjanienie się z Tobą.
Na początku do była przyjaźń, a po pewnym czasie przerodziła się ona w miłość. Nie chciałam Ci tego wyznać, ponieważ bałam się że mnie odtrącisz i porzucisz, jak starą zabawkę.
Wiedz, że chwile przeżyte z obą były najpiękniejszymi w moim życiu. Jesteś taka piękna, wspaniała, inteligentna oraz kreatywna...
Ja wiedziałam że nigdy nie dorosnę Ci nawet do pięt.
Dlatego Cię kochałam.
Byłam twoją przyjaciółką od siedmiu boleści i bardzo mi na tobie zależy. Jesteś przewspaniała i kochana, kreatywna, pomocna, inteligentna i dużo mogłabym jeszcze wymienić ale chcę ci po prostu powiedzieć, że jesteś jedną z najwspanialszych osób w życiu które poznałam i dzięki tobie moje życie stało się lepsze. Ja cię potrzebowałam choć ty mnie pewnie nie bardzo ale... bardzo mi na Tobie zależy...Kocham Cię nawet teraz, w tej chwili i będę to robić już zawsze.
Tylko... wybacz mi, po prostu mi wybacz.
Pamiętaj o mnie,