Čawes mňawes toto je moja nová knižka dúfam že to bude lepšie ako melóonová žuvačka teda aspoň sa o to pokúsim.
Táto časť je venovaná katka0040"Victory vstávaj bože!!! Zase nestíhame!" kričala na mňa mama. Rozlepila som oči a znovu ich zalepila. " Nechce sa mi... " zamrmlala som. Potom som počula už len buchot. A ticho... " Mami??? Mami kde si? " opýtala som sa vystrašene. Nikto sa neozval. Otočila som sa na sestrinu posteľ. Ale nebola tam " Ježiši Kriste kde všetci ste!!! " zahučala som. Vstala som a išla som do kuchyne. Dala som si do misky müsli a pustila sa doňho. Chutilo to ako papier. Počkať to je papier!!! Vypľula som ho, bol oslintaný. FUJ!!! Našťastie sa to ešte dalo prečítať.
MILÁ VICTORY VŠETKO NAJLEPŠIE K TVOJIM NARODENINÁM.
Ako som to dočítala a dverí sa vynoril ocko. Zo skrine Dorry a z komory prišla mama. A začali krásne falošne spievať happy birthday. Pomoc nedalo sa to počúvať. Keď konečne ma prestali týrať začali ešte horšie gratulácia! Mama sa predomňa postavila. " Milá Victory všetko naj naj k narodeninám a veľa jednotiek a kamarátov. Veľmi ťa ľúbime." povedala mama a usmiala sa. Potom otec " Milá Victory je to ako včera čo si sa narodila. A teraz máš už 16 rokov! Prajem ti všetko dobré aby si nás už konečne posluchala. " zasmial sa ocko. Ooo dokelu ide to najhoršie. Síce má moja sestra iba 5 rokov vždy trafí do čierneho a úplne ma zhodí. " No takše mijá Viktoji všetko najjepšie a aby ši uš konečne maja toho fjajeja! " povedala vážne Dorry a zaškerila sa. Onemela som ako môžu byť decká tak drzé. Mama s otcom sa smiali čo je na tom smiešne akože?! Naštvaná som odišla do školy bez toho aby som sa pozrela na darčeky.
Zatiaľ iba začiatok nebojte rozbehnem to nejako ;)
ESTÁS LEYENDO
Fakticky fakt?!
De TodoAhoj volám sa Victoria Ementisová ale neznášam keď ma volajú Viky preto ma prezývajú Victory, mám 16 rokov. Bývam v Londýne s rodičmi a Dorry (moja sestra) žijeme si pokojný život v malom domčeku pri gigantickom lese kým sa neobjaví malý denník a pl...