Hou ľudia! Dik za super commenty.Sorr že dlhý čas nebola ďalšia časť, viete prázdniny! Ale ide sa na to...
Bežali sme odtiaľ čo nám sily stačili. Za chrbtom sme počuli húkačky policajti prehľadávali mesto a les. Niekdy nás však nenájdu pomyslela som si, teda aspoň dúfam. V strede lesa sme zastali. Nastalo veľké ticho. Bála som sa že nás nájde Rob a potom už ani nechcem vedieť čo sa stane. Calvin začal ustupovať akokeby niekoho videl. Pozrela som sa na tú stranu a uvidela som to! Bol tam cítila som že je to on. Bol vysoký, štíhli a až príliš svalnatý. " Kde je denník?! " povedal chrapľavo Rob. Calvin sa rozbehol a ja za ním. Rob za nami utekal tak rýchlo že ma schmatol za golier a pováľal po zemi. Keď ma pustil odletela som do blata. Schytil Calvina. " Rob! Viem kde je ten denník lenže on to nevie iba ja! Keď to chceš vedieť poď si na mňa! " zvolala som. Rob sa usmial zahodil Calvina a bežal za mnou. Utekala som ako blesk a potom som vyskočila, chytila sa konára a zmizla v strome. Cez škáry kmeňov som sledovala jeho pohyby. Vyzeral ako robot, jeho kroky boli podobné plechovej hračke, ktorú dostala Dorry na štvrté narodeniny. Spomenula som si že sa vypínal na tlačítko umiestné v nose. Zaskočila som z konára Robovy na plecia a strčila mu ruku do nosa! Fuuuj!!!! Bolo tam tlačítko z celej sily som ho stlačila. Rob spadol na zem a ja s ním au! Calvin mi pohol vstať. " ďakujem!" povedala som Calvinovy a pozrela sa na neho. Lenže to nebol Calvin bola to Beca! Objala som ju. No potom mi došlo že neviem kde je Calvin! Poobzerala som sa a nikto tam už nebol. Pozrela som na Becu tá sa na mňa usmievala. " Kde je? " opýtala som sa. Pokrčila však plecami.
BẠN ĐANG ĐỌC
Fakticky fakt?!
Ngẫu nhiênAhoj volám sa Victoria Ementisová ale neznášam keď ma volajú Viky preto ma prezývajú Victory, mám 16 rokov. Bývam v Londýne s rodičmi a Dorry (moja sestra) žijeme si pokojný život v malom domčeku pri gigantickom lese kým sa neobjaví malý denník a pl...