Hayat bazı şeyleri dert edemeyecek kadar çok kısa.........
❦
Bazen kaderin bana garezinin olduğunu düşünüyorum , karşımda durup sırıtan adamın başka bir açıklaması olamazdı çünkü.
"Hayır başka biri olsun hocan,ben istemiyorum seni"
Can söylediğim şey ile üzülmüş gibi yapıp , yalandan dudağını bükerek konuşmaya başlayınca adamın gerçekten beyninden sorunu olduğunu düşünmeye başladım.
"Neden öyle dedin ben gerçekten iyi bir öğrenciyimdir "
Yanımıza gelen Kemali görünce ifadesini düzeltti hemen.
"Bak işte Kemal işinde gayet iyi hem tanışın da ,bende yabancılık çekersin "
Kemal ve benim ısrarlarım sonucunda artık,bu fare kılıklı adamın spor hocasıydım.
Omzumu yanımdaki demire yaslayarak, yattığı yerden halter kaldıran adama baktım .
"Ben seni en ilk gördüğümde gayet kaslı biriydin , ne diye birden spora başlama kararı aldın "
"Sen beni mi dikizledin "
"Gerçekten dediğimde tek takıldığın nokta bu mu oldu ?"
"Fazla yemek yediğimi fark ettim , dikkat edeyim dedim. Hem senin beni cesaretlendirmen lazım ne diye yaşlı teyzeler gibi dırdır edip duruyorsun "
"Ya sen aşçısın tabi ki yemeği fazla yiyeceksin erken yaşta bunadın mı yoksa ?"
Ona bu günlerini mumla aratıp , anasını ağlatacaktım . Kendi isteği ile terk edecekti burayı.
"Daha devam edeyim mi ? "
Duyduğum sesle , işkence dolu düşüncelerimden ayrılarak bana alttan alttan bakan adama baktım , yüzümde oluşan sinsi sırıtmayı gizlemeden cevap verdim .
"Devam et"
♡♡♡♡
Canla beraber eve doğru yürürken, kaderin aslında bana garezi olmadığını Canla beni yapmaya çalıştığını düşünmeye başladım . Aslında düşünce taşındığım günden belli sürekli Canla bir olayım oluyordu.
Annem bekar olmama dayanamayıp büyü yapmış olmasın.
Sanırım çok düşünüyordum,aklıma sürekli saçma sapan fikirler geliyordu.
❦ ❦❦
Bölümlerim gitgide kısalmaya başladı
İlham perilerim bana siktiri çekmiş durumda .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙡𝙚𝙚𝙥𝙬𝙖𝙡𝙠𝙞𝙣𝙜 ~Gay
Подростковая литератураUyurgezer biri yanlışlıkla alt komşusunun evine girer. BxB hikâyesidir.