İçeriye girdiğimde, benim evimin aynısı olan fakat daha temiz haline gelmiş gibiydim.
"Bir şey içer misin ?"
Kafamı onun sorusuyla mutfaktan çekip, yüzüne çevirdim.
Kafamı olumsuz anlamında sallayıp uzun L koltuğa yürüdüm. yarının çabucak gelmesi için uyumam gerekliydi." Biraz yorgunum yastık filan ver ben sessiz sessiz uyur geri giderim." dedim.
O da kafa sallayıp, içeriye girdi,bir süre sonra elinde yastık, nevresim takımı ve eşofman takımıyla geri döndü.
"Allah rahatlık versin" deyip gitti.
Yatacağım yeri hazırladıktan sonra getirdiği , kıyafetlere baktım.
Biraz büyük olmaları dışında hiçbir sorun yoktu.~~
Hissettiğim sıcaklıkla olduğum yerde döndüm, bu sefer de yüzümde hissettiğim sıcak rüzgarla tekrar dönemeye çalıştım, Allah Allah benim evimde klima yoktu.
Huysuzca mırıldanıp eski yerime döndüğümde ufak bir kıkırtı işittim.
Bir dakika ben evimde değildim ki.Yaşadığım aydınlanmayla ,birden yattığım yerden doğrulup kocaman açtığım gözlerimle etrafı süzdüm tam karşımda mutfak dolabı beklerken beni karşılayan, şey beyaz gardırop olmuştu.
Gözlerimi yavaşça sağ tarafımda hissettiğim ,hareketlenmeyle oraya çevirdim.
Can yüzündeki kocaman piç gülüşüyle bana bakıyordu.Derin bir nefes alarak yavaşça gözlerimi üstüme çevirdim,
Şükürler olsun çıplak değildim.
Can nereye baktığımı anlamış gibi yataktan kalkarak konuşmaya başladı."Gece birden odama girip yatağa yattın birkaç kere seni taşımaya çalıştım fakat "
Eliyle boynundaki ve kollarındaki tırnak izlerini gösterdi."Baya haşin bir şey çıktın izin vermedin"Yüzüne tip tip bakıp,bende yattığım çift kişilik yataktan çıktım.
Şuan duyduğum utancı başka hiçbir yerde duymamıştım , fakat ona bunu belli etmemeliydim yoksa daha da çok dalga geçerdi.Onun peşinden bende odadan çıktım , masayı gördüğümde, ağzımdan ufak bir ıslık döküldü, Maşallah bir kuş sütü eksikti.
Bana en yakın olan sandalyeyi çekerek oturdum, o da elinde demlikle boş bardakları doldurup karşıma oturdu.
"Eline sağlık , zahmet etmişsin."
"Ne demek afiyet olsun"
Bugün izin günümün olmasından dolayı sindire sindire kahvaltımı ettim, kahvaltıdan sonra Cana yardım ederek onunla uzun bir süre görüşmemeyi dileyerek evden ayrıldım.
Bana bu kadar aksiyon fazla gelmişti, evden çıkmadan çilingiri aradığım için merdivenlerden çıkarak kapının önünde çilingiri beklemeye başladım.
~~~~
"Canım evim " kendimi sırt üstü yatağıma attıktan sonra keyifle mırıldandım.Arka cebimdeki telefonumun çalmasıyla elimi arkaya doğru uzatıp telefonumu aldım. Ekrandaki Annem yazısıyla istem dışı yüzümde tebessüm oluştu."Alo "
~~~~~~
"Tamam hadi görüşürüz babama da selam söyle "
Sonunda telefonu kapattığımda derin bir nefes aldım uzun ve yorucu bir dedikodu seansı geçirmiştim.
Karnımın guruldamasıyla, yataktan kalkıp mutfağa doğru yürüdüm, ne yapacağımı kısa bir süre düşündükten sonra salçalı makarna yapmakta karar kılmıştım.
...................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙡𝙚𝙚𝙥𝙬𝙖𝙡𝙠𝙞𝙣𝙜 ~Gay
أدب المراهقينUyurgezer biri yanlışlıkla alt komşusunun evine girer. BxB hikâyesidir.