Şuan gerçekten ne yaptığımla ilgili bir fikrim yoktu,konu bu adam olunca benim hiçbir şekilde bir fikrim olmuyor beynim donuyordu resmen.
Mavi minderlerin üstende bana hırsla bakan adama yine göz devirdim ondan daha kalıplı ve kilolu adamları yere sermişliğim vardı, fakat ona bunu söylemedim öz güveni tavan yapmıştı resmen bozamazdım onu.
"Yer sırtı değen kaybedecek"
Söylediğim cümleyi onaylayıp ,boynunu bir sağa bir sola çevirdi.
Telefona kurduğum alarm ötünce, onun saldırıya geçmesini beklemeden atağa geçtim, ayağımı onun ayağının arkasına koyarak düşürmeye çalıştım fakat birden beni kolumdan tutup ters çevirmesiyle ayağımdan kurtuldu ondan böyle bir hareket beklemediğim için birkaç saniye afallamıştım aynı saniyelerde onunda benden beklemeyeceği bir hareket yapıp kolunu omzumdan destekleyerek bütün gücümle onu sırtımdan minderin üstüne fırlattım.Yerde bana şakın şakın bakan adam bakınca yüzümde oluşan kocaman tebessüme engel olamamıştım.
"Çok çabuk yenildin bir 5 dakika olaydı bari"
Omuzlarından destek alıp doğrulunca bende elimi uzatıp ayağa kalkmasına yardım ettim fakat şerefsiz kelimesin vücut bulmuş hali ağırlığını birden bana vererek benim sırt üstü düşmeme ve kendisininde üstüme düşmesine neden olmuştu.
"Az önce beni havada sallayınca taşırsın sanmıştım."
Onun yaptığı açıklamayla beraber kımıldanan dudakları acayip derecede bana yakındı,gözlerim ister istemez dudakların kayınca dudakları mükemmel ve tehlikeli bir biçimde kıvrıldı.
Bana gülüyordu şerefsiz.
~~~~~~~~~
Yatağımda yatmış kafamı yastığa koymuş bir kaç saat önceki olayı düşünüyordum,ondan etkilenmem en mantıklı davranıştı fakat onun benden etkilenmesi pek mantıklı değildi ona açık açık benden uzak dur demem lazımdı yoksa o beni etkilemeye devam ederdi ve bende artık dayanamaz sik artık beni derdim 3 ay kadar ilişki yaşardık 3 ayın sonunda benden sıkılırdı ardından ayrılırdık, ayrıldıktan sonra sürekli karşılaşmamızı kaldıramaz evimden ve düzenimi kurduğum işten çıkmak zorunda kalırdım,yeni iş ve ev ararken depresyona girer ,bir kaç ay içinde parasızlık vururdu,evimi satıp ailemin yanında giderdim.
Eğer onunla sevgili olursam aynen böyle olurdu.
...........................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙡𝙚𝙚𝙥𝙬𝙖𝙡𝙠𝙞𝙣𝙜 ~Gay
Teen FictionUyurgezer biri yanlışlıkla alt komşusunun evine girer. BxB hikâyesidir.