Dün gece ki saçma sapan içki gecesinden sonra sabah ağrıdan çatlayan başımla uyanmıştım.Dün geceyi tam olarak hatırlamasam da Can'ın bana göstermiş olduğu yakın davranışları hatırlıyordum.
Bunun ilk başta arkadaşça olduğunu düşünmüştüm fakat şimdi ayık kafayla düşününce pekte arkadaşça olduğunu düşünmüyordum.Ona karşı ne hissettiğimi bilmiyordum ama ona bir şeyler hissetseydim bile sanırım onunla ilişki yaşayamazdım,bunun nedeni her ilişkinin bir gün biteceğine inanmamdı o yüzden bugüne kadar hiçbir şekilde ilişkim olmamıştı.Canla ayrılırsak komşu olmaya devam edeceğimiz gerçeği bile bana ondan uzak durmam için yetiyordu bile.
Kafamı daha fazla saçma sapan şeylerle doldurmadan hızlıca duşa girip işe hazırlanmaya başladım aradan geçen iki saatin sonunda tamamen ayık ve hazır iken eşyalarımı alıp evden çıktım.
Merdivenleri inerken,kapsını kapatan Can ile göz göze geldim,ona cevap vermeden yanından geçmenin saçma olduğuna karar verip kafa hareketiyle selamlayıp yanından hızlı adımlarla uzaklaştım,apartmandan çıkarken bana yönelttiği şaşkın bakışlarını sırtımda hissediyordum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bir saat sonra Canın buraya geleceğini bilmek ister istemez beni geriyordu,o yüzden kafamı dağıtmak için halter çalışıyordum.
Terden koyulaşan sporcu atletime bakıp kendimden iğrendim resmen hızlıca spor salonundaki duşa adımladım.Duş işini 10 dakika da hallettikten sonra aynada saçlarımı tarayıp güzel olup olmadığına bakarken birden ne yaptığımı anlayıp saçımı elimle geri bozup soyunma odasından çıktım, çıkar çıkmaz girişte sporcu kıyafetleriyle kaslı kollarını göğsüne bağlamış ilerde güreşen Demir ve Emir izleyen onu gördüm.Yakışıklı olmasa işim daha kolay olurdu,onun beni fark etmesi için ufak bir öksürüp dikkatini çektim bana dönen gözlerini görünce hemen gözlerimi ondan çekip,ilerideki spor yapan insanlara bakarak konuştum.
"Bugün sadece sırt çalışacağız "
Ona bilgi verdikten sonra çalışacağı aletlerin ağırlıklarını ayarlamaya başlamışken ensemde hissettiğim nefesle birden durdum.
"Bizde güreşelim"
Yine yapıyordu çocuksulaşıyor ,ona farklı bir gözle bakmamı sağlıyordu ama hayır ben gayet karalı ve olacakları ön geren bir birey olarak onun bu tavrına sadece göz devirerek,işimi yapmaya devam ettim.
Aradan geçen bir saatin sonunda Canın bugünkü programı bitmişti,gözlerimi damarları çıkmış koldan çekip konuştum.
"Bu kadardı iyi iş çıkardın tebrikler"
Onun cevap vermesini beklemeden çoktan boşalmış salonun soyunma odasını yürümeye başlamıştım,Canın restorantı olduğu için,akşam üzeri geliyordu o yüzden her defasında koca salonda sadece o ve ben kalıyorduk.
"Yenilmekten,bu kadar mı korkuyorsun ?"
"Ben spor değil dövüş hocasıyım biliyorsun değil mi ? "
"Görmedim ki bileyim."
........................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙡𝙚𝙚𝙥𝙬𝙖𝙡𝙠𝙞𝙣𝙜 ~Gay
Novela JuvenilUyurgezer biri yanlışlıkla alt komşusunun evine girer. BxB hikâyesidir.