Sabahın erken saatlerinde çalan telefon sesiyle uyanmıştım uyanır uyanmaz kendime gelemediğim için iki dakika boyunca tavana boş boş bakmış o sırada telefonum susmuş tekrar çalmaya başlamıştı daha fazla dayanamayıp komidinin üstünde şarja da duran telefonumu aldım.Arayan kişinin kayıtlı olmamasıyla kaşlarımı çattım hızla yattığım yerden doğrulup,boğazımdaki gıcıklığı gidermek için öksürdükten sonra telefonu açtım.
"Alo "
Karşı taraftan duyduğum tanıdık ama bir o kadar yabancı sesle çatılı olan kaşlarım havaya kalktı.
"Can?"
"Cennetim"
İsmimin anlamıyla seslenince resmen şok üstüne şok geçirmiştim.
"E-efendim"
"Hadi aşağı in kahvaltı hazırladım sana"
"Tamam geliyorum 5 dakikaya "
Telefonu kapattıktan sonra aptal aptal sırıtan dudaklarımla kalakaldım. İlk başta konuşmaları tekrar düşündüm ardından gelen aydınlanmayla .Hızlıca yataktan kalkıp duşa girdim duşa girerken serçe parmağım,duşa kabinin duvarına çarpınca iç açıcı küfürlerimi sundum hayatımdaki en hızlı duşumu alıp gardıroba koştum belimdeki havluyu bile bağlamamış elimle tutuyordum,dolabımdaki en güzel kıyafetlerimin olmamasıyla yine muhteşem küfürlerimi sunup hızlıca balkondaki çamaşırlığa koştum,koşarken dün çıkardığım pantolona takılıp yere düştüm.Artık küfür etmekten yorulduğum için hiçbir şey demeden balkonun kapısını açıp beyaz arkasında karade kid yazan tişörtümü ve onunla uyumlu siyah eşofmanı aldım aynı hızla giyinmeye çalışırken aynı zamanda dişlerimi fırçalamaya, çorabımı giymeye çalışıyordum.
Can'ın Ağzından
Üst kattan gelen küfürler, sürekli bir şeylerin çarpma sesiyle kıkırdadım . Aptaldı biraz benim yarim.
Onu görünce babamın vefatından berri büründüğüm sert kimlikten çıkıyor çocuklaşıyordum,Onu ilk gördüğümde balkondan sarkmış kocaman açtığı ela gözleriyle bana bakıyordu,ilk gördüğümde garip hareketiyle gülmek gelmişti içimden fakat ben daha tepki veremeden içeriye kaçmıştı,ardından onunla karakola düşünce gözüme farklı gelmişti,o an anlamıştım etkilenmiştim fakat o sıralarda Annemin ölürsem gözüm açık gider laflarına daha fazla dayanamamış görücü usulü ile biriyle tanışmış,anlaşınca nişan yapmaya karar vermiştik.Nişanlanacağım kadını sevdiğimden değil duyduğum saygıdan dolayı hissettiğim şeyi unutmaya çalışmıştım fakat aynı hafta içerisinde nişan yapılacağı gün en yakın arkadaşımla basmıştım,dost bildiğim adama iki yumruk sallayıp annemle oradan çıkmıştım Annem bu olaydan sonra elini ayağını çekmişti benden.
Üst komşum Adine karşı hissettiğim şeyleri durduracak bir engelim kalmadığı için artmaya devam etmişti.İlk başlarda Adinin buna karşı çıkacağını döveceğini düşünmüş ama sürekli beni süzmesiyle aklımda bir acaba dönmüş onunla flört etmeye çalışmıştım kendimce .
20 Sene boyunca babasız büyüyünce ister istemez yaşıtlarından daha da olgun olmak zorunda kalıyordum,fakat Adin geldiği andan itibaren bunu değiştirmişti ve ben bundan memnundum.
Annemde son zamanlarda değişen ruh halimi fark etmiş bir umutla hayatımda biri olup olmadığını sormuştu ve anneme durumu açıklamak zorunda kalmıştım ilk başta ağlamış inkar etmiş fakat sakinleşince ben biliyordum deyip beni bana bırakmıştı .Hatta son zamanlarda Adini merak ettiğini bile söylüyordu.
Sonunda kapım çalınca heyecandan bir an ne yapacağımı şaşırmış ardından boğazımı temizleyerek kapıya adımlamıştım gördüğüm kumral adamla kalbim rotasını şaşırmaya başladı yüzümde yer edinen kocaman tebessümle onu içeriye davet ettim.
Sofrayı görünce yüzüme bile bakmadan oturdu onun bu haline gülüp bende kendi yerime oturdum.
Umarım her günümüz böyle olurdu.
................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙡𝙚𝙚𝙥𝙬𝙖𝙡𝙠𝙞𝙣𝙜 ~Gay
Novela JuvenilUyurgezer biri yanlışlıkla alt komşusunun evine girer. BxB hikâyesidir.