Canın yaptığı itiraf karşısında neredeyse dumura uğramıştım ondan böyle bir açıklama kesinlikle beklemiyordum,dün akşamdan belli aklımda kurduğum cümleler bir yerime kaçmıştı.Benden bir cevap bekleyen gözleri öyle tatlı geldi ki içime kaçan sesimle konuştum.
"Hissettiğin şey geçicidir belki sıkılır,bırakır gidersin beni"
"Bundan mı korkuyorsun terk ederim seni bir gün diye mi ?"
Cevap vermeden kafamı salladım ,hala az önceki cümlelerin etkisindeydim.
Duyduğum kıkırtı sesiyle kafamı kaldırıp bana gülen adama baktım,aniden gelen sinirle ona omuz atıp tekrar gidecekken tekrar duvara yapıştırıldım fakat bu sefer aynı anda dudaklarımda kapana kısılmıştı.
Dudaklarımın üstündeki baskıyla ne yapacağımı şaşırmış,dudaklarımı hunharca öpen adama bakakalmıştım ,birden alt dudağımı ısırınca elimde olmadan acıyla inlemiştim çıkan sesle birlikte Can dudaklarını ayırıp bana bakmaya başladı ben kocaman açılmış gözlerimle ona öylece bakarken tebessümü yavaş yavaş solmaya başladı.
"Adin özür dilerim,ben kendimi tutamadım iyi misin ?"
Benden cevap beklerken ilk defa hayatımda her şeyi akışına bırakıp yarını ve geleceği düşünmedim.Canın kollarından tutup aynı bana yaptığı gibi duvara yapıştırıp,dudaklarına kapanmadan bana şaşkın şaşkın bakan adama fısıldadım.
"Eğer benden ayrılırsan siktim seni."
............................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙡𝙚𝙚𝙥𝙬𝙖𝙡𝙠𝙞𝙣𝙜 ~Gay
Novela JuvenilUyurgezer biri yanlışlıkla alt komşusunun evine girer. BxB hikâyesidir.