"ვინ ხარ?"
ყოყმანის შემდეგ გაბედა და მისწერა.მართალია,ალბათ ვი საშინლად გაუბრაზდებოდა ამის გამო,მაგრამ რა მოუხერხოს საკუთარ ცნობისმოყვარეობას?
"ნება მომეცი გაგეცნო,პატარა ქალბატონო"
"კიმ თეჰიონი მქვია"
"და ძვირფასო,ფანჯრის დახურვა ისევ დაგავიწყდა"
"ან იქნებ სპეციალურად დატოვე ღია?..:)"დაბნეული კითხულობდა შეტყობინებებს.ფანჯარა...ფანჯარაში გაიხედა და თვალები დააფახულა,როცა მოპირდაპირე შენობაში მბჟუტავი სინათლე შეამჩნია.კი მაგრამ,როდის გადმოვიდნენ აქ ახალი მეზობლები?ანუ ეს იმას ნიშნავს რომ...
"მოპირდაპირე სახლი,არა?"
"მაგრამ,ჩემი ნომერი საიდან გაიგე?"
"იქნებ მანიაკი ხარ,ან სულაც ჩემი მოკვლა გინდა?""შენს მოკვლას არ ვაპირებ"
გოგონამ უბრალოდ ჩაიცინა.მალე თავში ცოტა არანორმალურმა აზრმა გაუელვა.ჯერ კიდევ ღია ფანჯრის მიღმა ფრთხილად გააპარა თვალი,მერე ისე წამოდგა ვითომც არაფერიო.თხელ კაბას თითები გამოსდო და ნელ-ნელა ქვემოთ ასრიალებდა.თეთრი მატერია ძირს დავარდა.მაისურს დასწვდა და ფანჯრისკენ ზურგშექცევით მდგარმა ზოზინით გამოიცვალა.იცოდა,რომ ცუდად იქცეოდა,მაგრამ ამ უცნაურ გრძნობას ვერაფრით შველოდა.ისევ საწოლზე წამოწვა.
"ცუდი გოგო ხარ."
"კი მაგრამ,მე ხომ არაფერი დამიშავებია..?"
"სპეციალურად მოიქეცი ასე,იცოდი,რომ დაგინახავდი.."
"კარგი,გამომიჭირე..რა უნდა გავაკეთო?"
არ სჯეროდა,რომ ასეთ რამეს თვითონ სწერდა.დედამისს რომ გაეგო...
"რამე მითხარი შენზე"
"გუშინ 16 წლის გავხდი"
"ო,რა ტკბილად მახსოვს,თითქოს გუშინ იყო მეც რომ 16-ის ვიყავი..."
"ახლა კი შენ ისეთი პატარა მეჩვენები..""რამდენი წლის ხარ,თეჰიონ?"
გოგონამ ტუჩზე იკბინა პასუხის გაგებისას.
"21"
"ოუ.."
"შენი სახელი,პატარა ქალბატონო?"
"ჩემი ნომერი იცი და დავიჯერო სახელი არა?:)"
"ალისა""ალისა,ძვირფასო ალისა...ხვალ საღამოს ფანჯარა არ დაკეტო"
აი,სწორედ აქ მიხვდა ჩვენი პატარა ქალბატონი რომ წინ გრძელი,თეთრი ღამე ელოდა.
YOU ARE READING
Alice,sweet Alice
Fanfictionპატარა გოგონები, რომლებიც ცელქობენ მუხლებზე დაჩოქილნი დაასრულებენ. (trigger warning: age gap :p )