𝓸𝓱 𝓷𝓸,𝓶𝓸𝓶..

0 0 0
                                    

"შენი სხეული ძალიან ლამაზია"

"არც კი იცი რამხელა გავლენა გაქვს მამაკაცებზე"

"მაგრამ,ძვირფასო,შენი სხეული ჩემს სახელს იძახის.."

"ასევე ვფიქრობ,რომ მხოლოდ ისიც საკმარისი იქნება შენს დასასველებლად,რომ ბარძაყებზე შეგეხო.."

"ჯანდაბა,შენი ბარძაყები ითხოვენ რომ ვაკოცო...ნება მომეცი მათზე ჩემი ტუჩების ნაკვალევი დავტოვო..."

"და შენი კანი...შენმა კანმა მაიძულა წარმომედგინა როგორ ვფლობ სახეს შენს კისერში,რათა ჩემი კვნესა დავმალო და ამავდროულად შენს ტკბილ სურნელს ვგრძნობ.."

"ჯანდაბა,შენზე ფიქრის დროსაც კი საშინლად ცოდვილი აზრები დამტრიალებენ თავს"

გოგონა თვალებგაფართოებული კითხულობდა თითოეულ მესიჯს.არ სჯეროდა,რომ ამდენად ამაღელვებელ და ბინძურ აზრებს უფლებას აძლევდა მის სხეულს დაჰპატრონებოდნენ.სუნთქვაშეკრული გაყინული იჯდა საწოლზე,კანზე ღამის ნიავს გრძნობდა,წვიმის პაწაწინა წვეთები რომ მოჰქონდა და აცახცახებდა.
-ეს...-ამოისუნთქა,ქვემოთ პულსაცია იგრძნო.
-გაიღვიძე?-შიშისგან ტელეფონი დაუვარდა,როცა დედამისმა კარი დაუკაკუნებლად გააღო.
-დედა!-სხეულზე ზეწარი გადაიფარა-რამდენჯერ გთხოვე,შემოსვლამდე დააკაკუნე-მეთქი..
-ბოდიში,საყვარელო...ასეთი წითელი რატომ ხარ?-გაეცინა-საყვარლობაა.შენმა მასწავლებელმა დარეკა,უნდა რომ ხვალ ადრე მიხვიდეთ.
-კარგი,მადლობა.
-კარგი,ვახშამი მზად არის და შეგიძლია ჩამოხვიდე.-ქალმა ღიმილით გაიხურა კარები.
-ჯანდაბა..-ძირს დაგდებული ტელეფონი აიღო,შემდეგ იქვე თეთრ კაბას დასწვდა,ბარძაყებამდე ძვლივს რომ სწვდებოდა და წინ წელზე პატარა ბაფთა ჰქონდა.
სარკის წინ თმებს ისწორებდა,შეტყობინების ჩუმი ხმა რომ  გაისმა.

"Prettiest skirts are worn to be taken off"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Alice,sweet Alice Where stories live. Discover now