Vienuoliktas Skyrius

94 12 0
                                    

– Taigi, ar teisingai suprantu? – paklausė Hermiona, kai Pensė su Hariu jai papasakojo, kaip rado dar vieną horokrusą

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

– Taigi, ar teisingai suprantu? – paklausė Hermiona, kai Pensė su Hariu jai papasakojo, kaip rado dar vieną horokrusą. –Sužinojęs, kad Salazaro Klastuolio medalionas pasirodė esąs horokrusas, tiesiog nusprendei, kad kiti horokrusai taip pat turi būti susiję su Hogvartso koledžais?

– Aha, – tarstelėjo Haris.

Hermiona šiek tiek kilstelėjo antakius.

– Ir tu nusprendei, kad tas horokrusas bus susijęs su Varno Nagu, nes...?

– Nuojauta kuždėjo, – nusišypsojo Haris.

– Nuojauta, – netikėdama pakartojo Hermiona.

– Aha, – sumurmėjo Haris, nekreipdamas dėmesio į jos šoką.

Pensė pasilenkė ir apsimestinai sušnibždėjo Hermionei į ausį:

– Tai Išrinktojo reikalas. Ar gali įsivaizduoti? Jis tiesiog nujaučia, kad kažkas yra tiesa, ir pasirodo, kad tai iš tikrųjų tiesa! – Ji garsiai nusijuokė. –Ar gali įsivaizduoti?

Hermiona sumirksėjo.

– Ne, tikrai ne... Ir kaip tu supratai, kad tai diadema?

Haris ir Pensė vėl apsikeitė žvilgsniais, kurie tik jiems dviem atrodė reikšmingi.

– Na, Bleizas mums davė idėją, – pasakė Pensė, nerūpestingai tikrindama savo manikiūrą.

– Palaukit, Zabinis?– Hermiona nustebusi paklausė. – Jis buvo čia?

– Aha, – tarė Haris.

– Kada?

– Maždaug prieš dvi savaites, – pasakė Pensė. – Na, tavęs nebuvo visą mėnesį, nepranešei mums jokių žinių, jokių naujienų, nieko, bet mes turėjome kažką daryti, todėl tiesiog toliau vykdėme planą. Gerai, kad Bleizas galėjo padėti.

Hermiona prisimerkė.

– Vadinasi, Zabinis dabar taip pat žino apie horokrusus?

– Aha, – pasakė Haris.

Matyt, jie pasakojo visiems, kas tik norėjo klausytis, apie jų slaptą misiją, apie paslaptį, kuri viską sunaikintų, jei pasiektų Voldemorto ausis. Ir vis dėlto Hermiona abejojo, ar jai leista papasakoti Aukščiausiajam Rivui apie Horcruksus. Turėjo jam pasakyti pirmą dieną – gal iki šiol jis jau būtų ką nors sugalvojęs.

– Gerai, tai iš kur Zabinis sužinojo apie diademą? – paklausė ji.

– Jis nežinojo. Kai jis čia atvyko pirmą kartą, papasakojome jam savo teorijas, kas tai galėtų būti ir kur. Jis atidžiai klausėsi, o po kelių dienų grįžo su visu šiuo planu, – paaiškino Haris.

– Kuris buvo...?

– Pasikalbėti su Rovenos Varnanagės dukterimi, – pasakė Pensė.

Dabar Hermionai atėjo eilė žiūrėti į juos kaip į atsilikėlius.

DRAKONO ŠIRDIES STYGOS - Dramiona (N-18)Where stories live. Discover now