"Dük şuan burada değil"
Dedi adam zarif bir sesle'.. Nasıl cevap vermeliyim?Dük'ü değilde onu görmek için geldiğimi dürüstçe söylemeli miyim?'
O düşünürken adam uzun ve solgun parmaklarını kaldırarak gözlüğünü düzeltti.
Yuvarlak gözlükleri burnunun ucunda durduğu için ona durgun bir hava veriyordu. Gözlerine gökyüzünü hapsetmiş gibi duran soğuk mavi gözleri, keskin burnu ve kırmızı dudakları vardı. Tüm özellikleri kusursuz bir şekilde uyumlu görünüyordu.
Yakışıklıydı ama "keskin" ve "zeki" onu tarif etmek için daha uygun görünüyordu.
Üstüne üstlük sarı saçları ve mükemmel bir şekilde iliklediği gömleği onu hiçbir arzusu olmayan biri gibi gösteriyordu. Zarif ve elit bir adamın özüydü yanı başka bir deyişle...
' O tam olarak benim tipim.'
Orda durup hiçbir şey söylemeden ona bakarken, sanki bıkmış gibi içini çekti. Bir süre sonra son derece ciddi bir ses tonuyla ağzını tekrardan açtı.
"Sana tekrar söylüyorum çünkü beni duymadığını düşünüyorum. Dük Lucas evde değil."
Aceleci ses tonunda hiçbir duygu belirtisi yoktu.
Adam karşısındaki kadının orda kalmayacağından ve ayak altında dolaşmayacağına ikna olmuş gibi görünüyodu.
"Bu değil.."
Sakin bir sesle mırıldandı.
Bunu söylediğinde adam hızlıca başını kaldırdı ve boş yere geldiğini düşünüyormuş gibi ona baktı. Acımasız bakışları onu suskun bırakırken kalbi sıkıştı. Carinne favori karakterinden gelen soğuk bakışları görmezden gelmeye çalışarak umutsuzca başını salladı.
Neden buraya gelmişti?
Bir an öncesine ait anılar gözünün önünden filim şeridi gibi geçmişti.
***"Bu kim?"
Sadece bir kaç saat önce aynaya baktığımda uzun ve kıvırcık-kızıl saçlı bir kadına bakıyordum. Onun yabancı ve güzel yüzünü gördüğümde kafam karışmış olsada. Hizmetçi kıyafetli bir kız Sohyun yerine bana 'Leydi Carinne' diye seslendiğini farkedince hemen anladım.
Bir romanın içine girmiştim
〈Sersem Bir Leydi Olsam Bile Aşık Olmak İstiyorum!〉Hergün ücretsiz bölümleri olan bir platformda yayınlanan bir aşk-fantastik romandı. Yazarın amatörce olan yazma becerilerine ve romanın sadece başlangıçta harika olmasıyla ünlü olmasına rağmen güçlü bie hayran kitlesine sahipti.
Romantik-fantastik türü seven biri olarak seçici olan benimde okumaya devam ettiğim bir romandı. En son bölümün yüklenip yüklenmediğini kontrol etmeme rağmen her gece o platforma girerdim.
Yalnız ve boş hayatımdaki tek mutluluk kaynağım buydu.
Bazen böyle yaşamak yerine başka bir dünyada başka bir bedene sahip olmanın ne kadar harika olduğunu düşünerek şikayet ederdim.
Ancak...
"Gerçekten böyle bir vücuda sahip olduğuma inanamıyorum-!?"
Ayrıca sahip olduğum beden...
Kadın Başrol veya figüran'a sahip değildi , yardımcı bir röle sahipti.
Erkek başrol Dük Lucas'a takıntılı olduğu için korkunç bir sonla karşılaşan kötü kadın Carinne'a sahipti. Başkası olsa belki de hüsranla ağlayıp saçını tutardı ve ' Neden kötü kadın olmak zorundaydım!' diye şikayet ederlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Başrölün Hastalıklı Yardımcısı Benim tipim
Tiểu thuyết Lịch sửErkek başrole Takıntılı kötü kadının vücuduna sahiptim. Ancak Erkek başrolün yardımcısı kesinlikle benim tipim gözlüklü ve solgun tenli genç bir adam. Pekala onu benim yapacağım! Nedense bu adamı baştan çıkarmak çok zor "İlişkimiz Dük ve Prensesi et...