4. Bölüm

98 13 6
                                    

O akşam balo salonunu, düzinelerce mumla birlikte bir avize aydınlatıyordu.

Seçilen müzisyenler hafif müzikler çalarken, halk da müzik eşliğinde el ele dans etti. İyi giyimli,bakımlı hanımlar ve beyler gelip eş ararken, köşede kadehini yudumlayan ve keskin gözlerle partiyi izleyen biri vardı.

Bu Carinne'di.

Carinne'in durduğu yerin iki metrelik çevresinde kimse bulunamadı. Dük Lucas'a itiraf ettikten ve terk edildikten sonra daha fazla bu konuda hassas hale geldikçe, sık sık önemsiz meseleler üzerinde yaygara kopardı.

Bunu herkes biliyordu, bu yüzden bilinçli olarak ondan kaçındılar.

'Gerçek Carinne zaten bir şeyler yaptı. Elimde değil.'

Carinne, insanların ondan kaçıp kaçmamasına aldırış etmeden aklında ki şeye odaklandı. Sanki samanlıkta iğne arıyordu, sadece balo salonunda Dük'ü arıyordu.

"İşte burda..."

Telaşlı bakışları sonunda aradığını buldu.

Siyah saçlı ve kırmızı gözlü bir adam. Fantastik bir romanın kesinlikle ana karakteriydi.

O kadar güzel bir görünüşü vardı ki insanlar Tanrı'nın onu çok özenerek yarattığını söylüyordu ve o krallıktaki en popüler Düklük Dükü ve 〈 Sersem bir leydi olsam bile aşık olmak istiyorum!〉ana erkek kahramanı.

Adı bile mükemmeldi, Welser Lucas.

Balo salonuna girdiğinde uzun boylu, düzgün fiziği ve yakışıklı yüzü herkesi etkisi altına aldı. Gözleri güzeldi ve yükseklerde olan burnundan erkeksi bir hava yayılıyordu. Ayrıca dudakları narin bir fırçayla çizilmiş gibi pürüzsüz ve çenesi bir bıçak kadar keskindi.

O bir insan değildi, yaşayan bir heykel gibiydi.

“…Ama ne anlamı var yakışıklılığın? Ne kadar yakışıklı olursa olsun çok sinir bozucu”

Carinne onun gibi kibirli ve otoriter kişiliklerden nefret ediyordu, düşüncesizce sesli bir şekilde Dük'ü eleştirdi, sonra bardağa suyu doldurmadan önce neden baloya geldiğini hatırladı.

Dük'ten çok uzak değildi.

Elbisesinin eteğini nazikçe kaldırıp hareket ettirirken, insanların bakışlarını üzerinde hissedebiliyordu. Korka korka kaçtıkları Carinne'in Dük'e ne söyleyeceğini merak ediyorlardı.

Bu Carinne  için iyiydi.

Bugün olanlar hakkında ne kadar çok insan konuşursa, o kadar işine gelirdi.

'Neden Dük'ün yanında Archen yok?.'

Bunu Archen'ın önünde yapmak istemişti. Biraz hayal kırıklığına uğrasa da, eğer söylentiler yayılırsa, doğal olarak bugün neler olduğunu zaten öğrenecekti.

Onu izleyenleri geride bırakan Carinne, Dük'ün karşısına çıktı.

"Dük Lucas."

“….”

Ancak, Dük onu dinliyormuş gibi bile yapmadı.

"Affedersiniz?"

“….”

"Size söylemem gereken bir şey var."

Dük, sanki Carinne önünde değilmiş gibi ifadesizce ona baktı. Görüntü ona Archen'ın dünkü ifadesini hatırlattı. Aynı ifade olmasına rağmen,bu onda nasıl kötü görünebilirdi?

Carinne sesindeki öfkeyle ona tekrar seslendi.

"Dük Lucas!"

Önünde avucunu sallayıp sallamayacağını düşünürken, sonunda onun kırmızı gözleri soğuk bir şekilde ona baktı.

Erkek Başrölün Hastalıklı Yardımcısı Benim tipim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin