5. Bölüm

123 11 1
                                    

Uzun bir aradan sonra tekrardan merhabaa. Çok özür dilerim aktif olamıyordumm umarım iyisinizdir.

Archen'ın tam önünde duran üç veya dört kişiyi görebiliyordu. Yeterince içmemiş gibi elinde bir bardak daha tutan bir adam, dağınık gömleğiyle sersemlemiş bir adam vb. Bununla birlikte, gerçekten çok fazla sarhoştular.

En ortada kaşlarını çatan bir adam vardı.

"Peki, yukarıdaki havayı deneyimledikten sonra nasıl hissediyorsun?"

Dedi yüzünde çirkin bıyıklı olan  adam. Sesine bakılırsa, başından beri Archene sataşan oydu.

"Beni duyamıyor musu!?"

dedi bıyıklı adam yine.

Diğer taraftan ise Archen ona bakmadı bile. Onunla uğraşmamaya kararlı görünüyordu.

"Bu sefer imparatorluk büyücülük sınavında başarısız olduğunu duydum. Gerçekten anlamıyorsun. Biraz düşünürsek çözebileceğimiz bir soru değil mi? Sıradan bir büyücüyü kim hoş karşılar ki?”

"Yapma."

Archen sessizce cevapladı.

Carinne Archen'in onları tamamen görmezden geleceğini düşünse de bıyıklı adamın sözleri Archen'ın içinde bir şeyleri tetiklemiş gibi görünüyordu.

"Sonunda cevap verebilecek misin? Bir soyluya hakaret etmekten hapse girdikten sonra aklını başına toplayacak mısın?”

Bıyıklı adam, küfür etmemesine ve sadece durmasına rağmen Archen'i sanki bu anı beklemiş gibi soylulara hakaret etmekle suçlamaya devam etti.

“Muhafızlar! Muhafızlar buraya gelin!”

“Muhafızların kimi almaya geleceğini merak ediyorum. Burada ortalığı karıştırmanın suç olduğunu bilmiyor musun?”

Archen sert bir şekilde karşılık verdi. Sinirli  gibi görünse de sakinliğini kaybetmedi.

Carinne onun gibi karşılık bile veremezdi. Dük ile Prenses arasındaki ilişkiyi araştırmalıydı.
Görünüşe göre Archen, kibar konuşma tarzıyla insanları manipüle etmekte ustaydı.

"Ne…?!"

Bıyıklı adam aptal değildi. Kelimenin tamamını anlayan, olgun bir domates gibi kıpkırmızı oldu. Ortam kötüleşince bıyıklı adamın yanındaki sarhoş adam yakasını tuttu.

Aynı zamanda, yandaki insanlar da gözlerini ona dikmişlerdi.

"Vikont Frank, şimdi evinize dönün."

"Evet, bu kadar yeter."

"Hayır, gidemem!"

Gururu onu olduğu yerde tutmuş olmalı.

Vikont Fran ya da adı her neyse, onu tutan eli üstünden çekti. Ardından Archen'ın yanağına tokat atacakmış gibi elini kaldırdı.

"Dük'ün gözleri körmüş. Böyle bir adama ders vermeliyim!"

"Artık çizgiyi aşıyorsunuz."

Archen, hemen bıyıklı adamın kolunu tutup hareket etmesini engellemeden önce elinden kaçındı.

"Çek ellerini üzerimden!"

"…Geri git."

Carrine Sessiz kalmalıydı. Müdahale etme hakkının olmadığını düşündüğü içindi veya Archen'le ilişkisi daha tuhaf bir hal alırsa? Yine de kendini tutmanın bir sınırı vardı. Artık durum bu noktaya geldiğine göre, öylece izleyemezdi.
Bir karar vermiş olan Carinne hemen harekete geçti. Artık bir prenses olduğunu yeni fark etmişti.

Erkek Başrölün Hastalıklı Yardımcısı Benim tipim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin