K.A
Gaye: yarın gelmeyi unutma kerem
Gaye: bekliyorum.
Kerem: geleceğim Gaye
Kerem: bu 5. Yazışın anladım.
Gaye: iyiliğini istiyorum bana böyle davranma
Gaye: yarın gelince konuşalım.
Kerem: tamam.
-
Elimde olan kalemi onuncu kere döndürdükten sonra hala kerem'in gelmesini bekliyordum.
Yaklaşık 3. Hafta önce hocalarımdan biri kerem'in yeni doktoru ben olduğumu söylemişti. Çünkü anıl doktor keremin eski doktoruydu ve bana geldiğinden beri sürekli karamsar cevaplar verip ısınanamış gibi davranıyordu.
Bu da benim gerilmeme sebep oluyordu. En sonunda psikolojik bir test yapmak istemiştim. Ama değerlerin çoğunun %50 üstünde olması beni aşırı şaşırtmış ve işimi doğru yapamıyormuşum hissine kapılmamı sağlamıştı.
Bunları düşünürken kapının çalması ile gir emrini vermiştim.
Kapının orada kerem belirince önümde olan koltuğa oturmasını işaret ettim." Hoşgeldin kerem, nasılsın."dediğimde kerem suratıma bakarak " iyiyim Gaye , sen nasılsın?"dediğinde kafamı salladım.
"Bende iyiyim kerem. Öncelikle haftanı anlatmak ister misin? Yoksa seninle geçen haftayı konuşalım mı?"dediğimde kerem ilk bu haftayı anlatmayı tercih etmişti.
Günlük futbolunu ve yaptığı aktiviteleri hızlıca geçmiş ve hiç bir türlü sosyal bir şey anlatmayıp konuyu bitirmişti.
Elimde olan kalemle tesbit ettigim bir kaç şeyi yazıp kalemimin kapağını masaya vurup kapattım.
" Pekala haftan yine her zaman anlattığın gibi bununla ilgili seansın sonunda konuşma yapmayı tercih ediyorum. Şimdi sana değerlerin ile ilgili çıktı aldığım kağıdı vereceğim "diyerek elimde olan kağıdı ona uzattım.
Dudaklarını büzerek okumaya başladı. Bazı yerlerde şaşırmış bazı yerlerde anlamaya çalışmış ve kağıdı en sonunda kenara bırakmıştı.
"Bu kadar mühim bir durum olduğunu düşünmüyorum."dediğinde omuzlarımı silktim ve kendimi masaya daha yaklaştırdım.
" Asosyalliğin dibine vurmuşluğa biz psikologlar olarak böyle yorumlar yapmıyoruz."dedim ve elimde olan kağıda tekrar baktım.
"Hiç aktivite niye yapmıyorsun kerem, kafamı dağıtmayı denemiyorsun?"dediğimde kerem düşündü ve yine aynı cevabı verdi.
"İdmanlar en büyük aktivite aslında "dediğinde kafamı iki yana salladım."Değil işte kerem , sen kafanda bazı şeyleri çok hafife aliyorsun bu hiç doğru değil. Kendine eziyet ediyorsun. Bir çık arada hava al ,yemek ye dışarıda, sevdiğin insanları evine davet et , hiç mi sosyal etkinlik sevmiyorsun?" Kerem dudaklarını iki saniye büzüp tekrar cevap verdi.
"Zaten yorgun oluyorum Gaye inan hiç havam olmuyor."dediğinde ofladım ve ayağa kalktım.
"Yarın saat 8de boş musun?"pat diye verdiğim cevap ile " boşum da, neden?"diye cevap verdi.
"Yarın 8'de dışarı çıkıyoruz beraber. Biraz hava alırsın ve bana hala açıklamak istemediğin şeyleri açıklarsın." Dediğimde kerem bir süre düşündü.
" Tamam , yarın görüşürüz o zaman" dedi ve ayağa kalktı.
"Kerem "diye seslenmem ile son olarak bana döndü.
" Bak bana güvenmiyor olabilirsin ama bana içini açmadığın sürece sana yardımcı olamam. Benim işimi zorlaştırmak yerine sana yardımcı olmamı sağlar mısın?" Dediğimde kerem kafa salladı ve odadan çıktı.
Elimde olan kağıtlara baktım.
Değer verilmediğini ve sevilmediğini düşünüyordu. En çokta kimse ile aktivite yapmayıp içine kapanıyordu.
Bu durumu bir kenara not alıp anıl' a yollayacaktım.
Geçen yolladığımda o senin hastan onu anlamak için vakite ihtiyacın var demişti ama o bana gününü anlatmaktan başka bir şey yapamiyordu. Sadece idman, ev ,uyku
Bunları kafamda tartarak kafamı masaya yasladım.
Tek istediğim onu iyileştirmekti.
-Gaye: bir dosya gönderdi.
Gaye: bunlar yapacağın aktivite listesi
Gaye: extra istediğini ekle çıkart ama kendini boşlama kerem
Gaye: bir sorun olursa saat kaç olursa olsun beni ara çekinme
Gaye: sana yardımcı olacağımı unutma
Kerem: teşekür ederim Gaye
Kerem: elimden geldiğince toparlanacağim
Kerem: bir sorun olursa yazarım
Gaye: iyi akşamlar kerem
Kerem : iyi akşamlar Gaye
-
2021-2022 kerem aktürkoğlunun bence zor dönemlerinden biriydi
Herkesin onu destekleyip profillerini yanindayiz kerem yaptığı vakitler vardı.O zamanlari içeren kurgu .
Yorum yapmayı oy vermeyi unutmayın öpüldünüz<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yarası | Kerem aktürkoğlu
Short StoryGaye: ben sadece bir doktorum kerem Gaye: sana zarar vermem Gaye: istesem de veremem.