0.5

205 23 9
                                    

Bölüm şarkısı :
Kırgınım ona
Berkay

-

Koskoca  iki hafta geçmişti.  Yaralar sarılmak zorunda kalmıştı.  Ben ise attığım o mesaja baş sağlığı mesajı alarak sonlandırmıştım.

Uzun aradan sonra odama girip etrafı güzelce temizletmiştim. Çok çabuk tozlanmıştı .

Tabi bu iki hafta da erva'dan aldığım raporlar bana ilk haftada Kerem ile yaptığım bana açılmazsan seni dinleyemem ve yardımcı olamam konuşmasıydı ...

Gaye: yarın uzun aradan sonra gel raporlarını yenileyelim.

Kerem: geri döndün mü?

Gaye: evet

Kerem:pekala saat kaçta?

Gaye: 2 gibi gel uzun sürebilir

Kerem: tamamdır .

-

Kapının tıklanması ile karşımda her zaman gördüğüm ama iki haftadır cidden özledigim bir hastam vardı.

Kerem aktürkoğlu

" geç otur şöyle "dememle Kerem kafa salladı ve her zaman oturduğu koltuğa oturdu.

"Nasılsın, iyi misin?"dememle Kerem gözlüklerini düzeltti ve gülümseyerek

"İyiyim bu aralar daha iyi olacağım da "demesi ile güldüm.

"Erva'yı iyi dinlemiş gibisin "dememle kafasını salladı.

"O senden biraz daha kaba ve sana beni şikayet edeceğini söyleyince mecbur ona uyum sağlamak zorunda kaldım."dediğinde güldüm ve elimde olan kağıtlara baktım.

"Kendini iyi hissediyorsan ara verebiliriz ama ilk önce senden bu 2 hafta da neler yaptığını ve nelere dikkat ettiğini dinlemek isterim.
Sorunlarınla baş etmek yerine onları kenara mı koydun,
İdmanlarda daha çok nelere dikkat ettin, Kendini hala sakin gösteriyor musun?
Bunlardan biraz bahset bana"dememle Kerem kafa salladı ve elime kalemi almam ile ofladı.

"Bir şey anlattığım an şuraya bir şeyler yazmanız beni ürkütüyor"demesi ile güldüm . Genelde çoğu hasta sanki yanlış bir şey söyledim bu rapora geçecek korkusu ile kendini tam olarak bizlere açamıyordu ama biz bunun eğitimini aldığımız içim mecburduk.

"Konuşmalarını unutmamam lazım o yüzden not alıyorum "dediğimde en baştan 2 hafta boyunca neler yaptığını anlatmaya başladı. Pür dikkatle onu dinleyip kalem ile yazmaya başladım.
S

onlara doğry kendine karşı motivesini bulduğunu hissettiğimde güldüm. Bazı şeyler onu geri getirmiş gibiydi .


"Zatem ligin sonuna geldik bir dahaki sezon saha iyi olacağımıza inanıyoruz açıkçası. Bu da beni motive ediyor."demesi ile güldüm ve  kafa salladım.

Kerem'de bir konuyu açıklamak istermiş gibi bakınca en sonunda konuşma gereği duydum.

"Ve bana bir şeyleri anlatacaktin anlatmak ister misin?"dememle Kerem düşündü ve kafa salladı.

"Vakti geldi galiba."diyerek düşünceli bir şekilde karşı duvara baktı.

"5 ay önce aldatıldım. Hemde güvenebileceğinimi zannettiğim biri tarafından, zaten o zamanlarda sosyal medya da üstüme olan baskı çok fazlaydı.
  Her şey üst üste geldi ve toparlanmak aşırı zordu. Sürekli birileri benim hakkımda saçma yorumlar ve kaba kelimeler kullanıyordu. Hayır alışıktım ama bu dönemde cidden hiçbir şey yapamayacak haldeydim.
Sürekli takımda biri ile sabah tartışıyor ve maç günü olaysız bitmesi için eve gidiyordum..."keremin bir ilişkide aldatılınca sorumluluğun hepsi ona aitmiş gibi bütün acıyı da üstlenmesi çok sinirime gitmişti.

Hayır bir insan aldatılınca ağır bir döneme girebilir ama bunu hayatına yansıttığı an hayatı alt üst olurdu. Bunu toparlamak yerine içine attığı an işte o an her şey o kişi için bir zindana dönerdi.

" kısacası o son iki hafta da özür dilemek için geldi ama ona karşı hiç bir şey hissetmediğimi fark ettim ve sanki ondan sonra olan tüm düşüncelerim bana saçma geldi ve bir çorap  ipliği gibi her şey söküldü.  "dediğinde kafamı salladım ve notlarımı kenara koydum.

Keremin birini sevip o kişiden duygusal olarak kopması bir şeyleri yerine koymaya çalışması ile aynıydı.  İyiye gidiyordu .

"Her şeyi kendin çözmüşsün resmen ,bu baya iyi ve 1 ay boyunca gelmene gerek yok sorunlarını kendin üstlenebiliyorsun . Bu 1 ay süreçte iyileştiğini hissedince her sey tamamen güzel olacak "dememle Kerem güldü ama aklına bir şey takılınca hafif suratı düştü ama hemen toparladı ve konuşmaya başladı.

"Pekala o zaman bir ay sonra görüşürüz "dedi kalkıp  ile elini sıktım. Gözlerimiz birbiri ile kesişti ve her gün yaptığım gibi kocaman bir gülümseme bahşettim .

"Belki de gerek kalmaz" dedim. kerem hafiften bir güldü. Bu gülümseme akşam uykumu kaçıracaktı biliyordum.

Sahi ben ne hissediyordum?

"Programlarımı atmayı unutma ama"diyen kerem ile kafamı salladım ve önümde olan kağıtları ona gösterdim .

"Unutmam Kerem bey" diyişime karşılık kafa salladı. 

"Kolay gelsin"dedi ve bana bakarak  odadan çıktı.

İşte bu saatten sonra o kapıdan gelen Kerem olmayacağını biliyordum. Kalbim hafif sızlıyor gibiydi,  bir doktorun kalbinin sızladığı çok an olurdu ama bu farklıydı biliyordum.

Bu saatten sonra  ise kaderin örgüsü beni ondan uzaklaştırıyor hayatından savuruyordu.

Ve hikayem  işte tam bundan sonra ilerlemeye başlıyordu.

-

Keremin sıkıntılarını kendi kendine çözmesi ve bunu kutlayan bir doktor ve ona verdiği müddeti onu ondan tamamen ayiracagini bilmemesi

Artık bundan sonra ay atlaması ve olay örgüsü başlayacak

Öptüm ♡♡

Kalp Yarası | Kerem aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin