•Pohled Luz•
Seděla jsem u stolu a dojídala tousty. Poslední dobou tady panovala taková napjatá nálada. Hunter se mi zdál divnější. Pořád někam odbíhal a choval se divněji než obvykle.
Už ani ty tousty mi nechutnaly.
Talíř jsem dala do mikrovlnky s šla si pro tašku.
Cestou jsem se koukala na fotky co byly na zdi. Přibyly tam i nějaké nové.
Willow hrozně ráda fotila tak nám udělala dokonce i album. Hodně si to tu oblíbila.
Do pokoje, kterého jsem přišla byl klid. Amity s Vee v klidu spaly. Tašku jsem hledala všude možně.
Nakonec jsem ji našla ležící pod stolem. Natáhla jsem se pro ní a při tom malém shodila laptop, na který se tady už dlouhou dobu prášilo.
Byl polepený všemi různými nálepky.
Setřela jsem z něj prach a zakašlala. Vážně ho tam bylo hodně.
Batoh jsem si konečně dala na záda a vydala se z domu pryč.•Pohled Huntera•
S Gusem jsme se šli projít. Taková ranní procházka.
,, Nebude divný, když nás někdo uvidí?"
Zamyslel jsem se.
,, Když tak řekněme, že jsme tady na prázdninách nebo že máme domácí školu "
Hrdě jsem se poplácal. Gus se zahyhňal a šel dál.
Procházeli jsme kolem Partičky kluků, nejspíš v mém věku . Něco drželi v ruce a šli stím k jezeru.
,, Co myslíš, že tam mají? "
Zeptal se Gus a já pokrčil rameny.
,, Jdeme blíž"
Přikývl a vyvolal iluzi , aby si nás nevšimli. Když jsme se dostali do Dobré vzdálenosti pozorovali jsme, co dělají.
,, Utopíme ho! "
Volal jeden kluk a my se na sebe podívali. ,, Dokážeš nás dostat blíž? "
Přikývl a dostal nas ještě blíž.
Ponořili do vody nějaký pytel a dali na něj kámen, aby se jen tak nevynoril.
To už jsem musel zjistit , co se děje.
,, Hej! Co tady děláte? "
Stoupl jsem si za ně a hned si získal jejich pozornost.
,, Co tě to zajímá "
Jeden po mne hodil zlým obličejem.
,, Fo je v tom pytli "
Zkřížil jsem ruce na hrudi a čekal, co odpoví. Mlčeli.
,, Vypadni od sud nebo se ti něco stane"
Zvedl se jeden z nich a šel ke mně. Bylo mi jedno, co měl v plánu. Hlavně jsem musel zjistit, co dali do toho pytle. Koukl jsem se na Guse , který se krčil ve křoví.
Rozhodně myslel na to co já. Vyvolal iluzi velkého monstra. Ani sám nevím ,co to bylo..ale musím uznat, že na tohle má Gus talent.
Všichni se podívali na monstrum a začli couvat než se dali do útěku.
Rychlík krokem jsem vytáhl pytel z vody. Našel jsem v něm čtyř nohé chlupaté zvíře. Vypadalo, že už je mrtvé. ,, To snad ne.."
Koukl se mi Gus přes rameno.
Nechtěl jsem , aby to viděl. Proto jsem se rozhodl něco zkusit. Když byla Camilla v práci tak jsem ji dost často pozoroval. Sundal jsem si mikinu a zabalil ho do ní,a pak jsem mu udělal masáž srdce. Nějak takhle to dělala Camilla. ,, No tak pojď.."
Pokračoval jsem dokud se nezatřásl.
Přestal jsem a podíval se na něj.
Otevřel oči a podíval se na mě. Nehorázně se třepal zimou. ,, Musíme ho vzít rychle ke Camile "
Přikývl. ,, Bude lepší, když poletíme ale nesmí nás nikdo vidět "
Usmál se a vzlétli jsme.°°°°
,, Je dobře, že jste ho přinesli "
Camilla pohladila štěně a usmála se na nás. ,, Ještě chvilku a bylo by po něm"
Gus mě poplácal po zádech a já se na něj usmál. ,, Takže, bude v pohodě? "
Přikývla s ja si oddychl.
,, Nechám si ho tady a večer ho přivedu domu " rozzářily se mi oči. Cítil jsem, že jsem udělal po dlouhé době správnou věc. ,, Teď už jdete, nesmí vás tady nikdo vidět "
Rozloučili jsem se a utíkali domů.
,, Gusi pohni! Začíná pršet! "
Povzbudil jsem ho když jsem mu pomalu začal utíkat.
,, Nejsem..tak rychlej jak ty! "
Lapal po dechu tak jsem se zastavil a čekal na něj. To už se ale rozpršelo fest. ,, Sakra"
Podíval jsem se nad hlavu, kapky deště mi dopadaly na tvář.
,, Huntere už nemuzu- "
Zastavil se a rozdýchával se. Protočil jsem očima a šel k němu. ,, Vyskoč mi na záda " dřepl jsem si před něj a čekal , až mi na ně konečně naskočí.
,, Fajn! " Skočil na mě.
Když jsme se zvedal chytl jsem ho tak, aby nespadl. ,, Tak jedeme! "
Rozběhl jsem se sním. Byl zase totální liják a my úplně celý promočení.
ČTEŠ
Tlukot srdce..•Huntlow/Winter•
Romance⚠️ Cz verze The owl house neboli Hunter X Willow ⚠️ můj první příběh tak se omlouvám za chybičky 👍