Masanın üstündeki cesede bakıyorduk, ölüm kokan yer şuan bakımlı kadın yüzünden vanilya kokuyordu, jungkook fotoğraflarını çekmişti.
Neşteri alarak kadının gövdesini açarken cinayet şube polisi "kola ve viski içmişti" dediğinde ona "nereden biliyorsun?" ensesini kaşıdı "incelediğimiz yerde, masada vardı" kafamı salladım "ben çalışırken konuşma" dediğimde kafasını salladı.
Bay Min "biraz daha nazik ol hoseok,hem jimin dikkatli biridir" ona baktım, gülerek "ne" dediğinde kafamı salladım ve gövdeyi açtım, diğerleri kusacak gibi yüzlerini buruşturdu, kemikleri kesmek için makası aldım ve üçgen şeklinde kestim.
Karaciğeri aldım ve jungkook'a baktım "karaciğer yağlanması var, yaklaşık 2 aydır, kola, viski" diyerek jimin denen polise baktım, jungkook kafasını salladı ve not aldı "başka birşey" kafamı salladım "kadın fazla stres ve kalp çarpmasından ölmüş, sol kalçasında yılan dövmesi var, sağ kolunun dirseğinde 2 cm büyüklüğünde bir morluk var" hepsini not aldı.
Yoongi "bu işi nasıl yapıyorsun anlamıyorum" kafamı salladım "işimi seviyorum" kafasını salladı "garip, bu işi nasıl sevebilirsin ki, senin gibi güzel biri öğretmen ve ya profesör olabilirdi" ona baktım "az önce işimi mi aşşağıladın polis" dediğimde kafasını salladı "hayır" jungkook'a baktım "kaldır" diyerek eldivenleri çıkarttım, maskemide çıkartarak çöpe attım.
Odadan çıktığımızda yoongi "hoseok" dediğinde ona baktım, yutkundu "ben işini aşşağılamamıştım" kafamı salladım "tamam" diyerek odama gittim.
Arkamdan geldi "hoseok hadi ama beni yanlış anladın" "tamam dedim yoongi uzatma" kafasını eğdi "üzgünüm" diyerek çıktı.
Kafamı sallayarak dosya yı hazırlamak için kağıt çıkardım.
//////
Yine pok gibi bir kitap oldu 😭