3 hafta olmuştu ama polisler gelmemişti ve bu garip ti, 2 hafta içinde gelirlerdi, önümdeki ceset ile ilgilenirken jungkook başka bir tane daha getirdi.
Kaşlarımı çattığım da arkasından polisler de gelmişti ama yoongi yoktu, jungkook "yeni ceset" kafamı salladım "fark ettim" diyerek önce önümdeki cesedi bitirip not aldım.
Cesedi kapattığımda jungkook poşete koyarken yeni gelene baktım, poşeti açtığımda elim öylece kaldı.
Yutkundum, ceset yoongi'ye benziyordu ama farklı yüz hatları vardı, kafamı salladım.
Jungkook "yoongi komiser nerede?" dediğinde taehyung "o başka yere gitti" ona baktım "neden?" jin "gittiği yerde ölü insanlar çoğalıyor muş, bir kaç komiseri oraya gönderdiler" kafamı salladım "orada polis yok mu?" namjoon "var" dediğinde kafamı salladım "ölümler niye artmış, işlerini yapmıyorlarmı?" baktım.
Jin yutkunarak "yapıyorlar" güldüm "yaptıkları anlaşılıyor" diyerek cesede döndüm.
Jungkook "artık gelmiycek mi?" dediğinde namjoon "bilmiyoruz, şuanlık ekibi yönetiyorum ama yoongi komiser kadar profesyonel değilim, umarım döner" cesedin kafatasını açtım "yoongi de acemiydi namjoon, ileride iyi işler çıkartacağına eminim" güldü "teşekkür ederim" dediğinde kafamı salladım.
Cesedi kapattıktan sonra odama gittim, telefonu alarak yoongi'yi aradım, hemen açılmıştı
-hoseok
+telefonun başında mı bekliyordun
-sen arayınca şaşırdım, ilk defa aradın
+başka yere gitmişsin
-evet, burası için büyük bir operasyon yapıldı, yani beni bir ay göremiycek sin, özliycekmisin?
+neden özliyim ki?
-yakışıklı olduğum için
+bunu da nereden çıkardın?
-hoseok hadi ama
+neyse, geri gelicekmisin?
-evet, ya da burada kalabiliriz bilmiyorum, yakalayacağımız adamlara bağlı
+anladım, çabuk gelmeye çalış
-şimdiden özledin mi
+bu gün sana benzeyen bir ceset geldi
-ciddimisin?
+evet, garip hissettim, kendine dikkat et, dikkatsiz bir sevgilim olsun istemem
-sen, ne, ciddimisin, hoseok şans mı vericeksin
+şans vericem demedim, dikkatli ol dedim
-ama sevgilim dedin
+olasılık dahilinde olabilir
-cidden beynimi yakıyorsun
+olabilir
-beni çağırıyorlar, görüşürüz sevgilim
+görüşürüz
Telefon kapandığında yüzümdeki gülüş yanaklarımı ağrıtmıştı, kafamı sallayarak koltuğa oturdum.
Umarım bir şey olmazdı, yaralansın istemiyordum.
/