Kalan cesetleri açmaya başladığımda jimin geldi "selam" kafamı salladım, jungkook "mochi erken geldin" dediğinde jimin "evet, öğle arasına erken çıktım, hem bu gün komiser min gelicek" onlara baktım "muhabbetinizi dışarıda yapın" dediğimde çıktılar.
Cesedi kapatarak poşeti kapattım, midem bulanmıştı artık, eldiven ve maskeyi çıkartarak çöpe attım, kapınında yanındaki jungkook'a aletleri temizlemesini söyleyerek odama gittim.
Kendimi koltuğa attım "ah biraz dinlensem bir şey olmaz" diyerek gözlerimi kapattım.
Yüzümde el hissettiğimde gözlerimi açtım, yoongi gülerek bakıyordu, kalkarak yutkundum "n-ne yapıyorsun" kalktı "seni izliyordum" dediğinde kafamı salladım "uyandırsaydın, korkutmana gerek yoktu" göz devirdi "iki romantik ân yaşatmıyorsun" diyerek karşıma oturdu.
Güldüm "yaşatmam" kafasını salladı "zor ama başarıcam, ayrıca uyurken çok güzelsin, bir ömür seni izleyebilirim" kaşlarımı çattım "sus be, niye beni izliyorsun, sapıkmısın" diyerek kalktım.
Ellerini saçlarından geçirip geri attı "cidden neden romantik olamıyoruz" kafamı sallayarak yerime oturdum, tanrım bir hareket nasıl nefes kesici olabilir?
Sigara kutusunu çıkarttı "içiyor musun" kafamı salladım "hayır" geri cebine koyucak iken "içebilirsin, jungkook'da yanımda içiyor" diyerek kül için alınmış şeyi koydum masaya.
Yoongi kafasını salladı, bir dal aldı, çakmağı çıkartıp yaktı, tanrım yaratırken seksiliği fazla mı koydun, bu adam yürüyen cinsellik resmen ve karşımda sigarasını yakarken beynim bu görüntü ile eriyecekti.
Bir nefes içine çekince yurkundum ve kafamı evraklara döndürdüm, kalp krizinden ölücektim, karşıma oturdu "cesetler yoruyormu" diyerek güldüğünde ciddimi diye ona baktım, öksürdü "üzgünüm" kafamı salladım "sevgilim olmaya 0/10 geridesin" anlını ovdu.
Sigarasını yine dudaklarına koyduğunda yutkunarak başka yere baktım, bu adam olmayan fetişlerimi çıkartacaktı resmen.
/////////
Ama komik di hoseok :(