10

163 21 10
                                    

Kapı çaldığında kalktım, saat'e baktığımda 03.10'a geliyordu, kaşlarımı çattım "cidden kim gelirki bu saatte" diyerek kalktım.

Umarım önemli birşey di yoksa gelen kişiyi parçalardım, kapıyı açtım.

Yoongi gülerek bakıyordu, kaşlarımı çattım "ne oldu bu saatte"  belime sarılarak beni kucağına aldı, boynuna sarıldım, içeri girerek kapıyı kapattı "çalışıyordum" dediğinde kafamı salladım "ee" dediğimde oturdu.

Boynumu öptü "sigara içecek iken dediğini hatırladım" anlımı ovdum "ciddimisin"  kafasını salladı "evet" diyerek baktı.

Eğilerek dudaklarını öptüm, yanağımı okşamaya başladı, sürtündüğümde eli t-shirt'ü mün içine girdi, yukarı çıkarak göğüs ucum ile oynadığında inlemiştim.

Geri çekildi, gülerek alt dudağında dilini gezdirdi, yutkunarak "hadi uyuyalım"  kalktı "üstüm için bir şey yok" diyerek yukarı çıktı, yanağını öptüm "eşofman veririm" dediğimde kafasını salladı.

Odama girdi, kucağından indim, kıyafetlerime baktım "t-shirt ler sana olmaz ama eşofman altı uygun" diyerek en büyük bedeni verdim ki neden büyük beden eşofman altım var şuan onu sorgulama evresine geçecektim.

Aldı, lavaboya gitti, üstsüz geri geldiğinde yutkunarak baktım, tanrım kasları çok iyiydi, yatağa oturdum ve onu süzmeye başladım, bu adam benim sevgilimdi, benim.

Karşıma gelerek eğildi "gördüğünü beğendin mi?"  ellerimi omuzlarına koydum "çok beğendim" diyerek boynuna sarılıp kendim ile beraber yatağa çektim, üstümdeki t-shirt'ün eteklerini tuttu "eşit olmalıyız"  çıkarmasına izin verdim, ben ona göre kısa, daha zayıftım ve kaslarım yoktu, çirkin göründüğüme emindim.

T-shirt'ü kenarı atarak beni süzdü "evet, bu görüntü beni öldürebilir" diyerek sol göğüsümü, kalbimin üstünü öptü "burada olmak çok güzel"  gözlerim doldu "romantiklik mi yapıyorsun" diyerek tavana baktım, ağlamak istemiyordum.

Gülerek anlımı öptü "gerçeği söylüyorum bebeğim"  kafamı salladım, boynumu okşadı "şuan savunmasız bir tavşana benziyorsun ve bende aç olan bir katilim"
utanarak ona baktım "sex mi teklif ediyorsun"  güldü "istediğin zaman yapabiliriz, zaman ve saat fark etmez bebeğim"  kafamı salladım "aptal" diyerek kendime çekerek dudaklarını öptüm.

Belimi okşarken kendimi ona sürttüm, dudaklarımı bırakarak boynuma indi, aletine baskı yaptığımda bu gece unutulmaz geçicekti ve ben kıçımın üstüne oturamayacaktım.

/

sope : gueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin