11

174 21 16
                                    

7 tur yapan aklımı sikeyim, şuan herkes otururken ben ayakta duruyordum, kalçam o kadar çok ağrıyordu ki.

Jin "otursana hoseok"  kafamı salladım "ayakta durmak istiyorum" dediğimde lolipop verdiğim yoongi gülerek beni süzdü ve sırıttı, şuan çok ateşli görünüyordu "kucağıma gel" dediğinde yanına giderek yavaşça oturdum.

Jungkook "ooo" yapınca  ona baktım, sustu.

Yoongi'nin ağzındaki lolipopu alarak kendi ağzıma attım "tadı güzelmiş"  güldü, kulağıma yaklaştı "tadı daha güzel olan bir şey biliyorum" diyerek yanağımı öptü, yutkunarak elimi göğüsüne koydum.

Taehyung "kesin işi pişirdiler" dediğinde jin "olabilir" diyerek güldü, jimin "keşke kamera ile çekebilseydik"  jungkook "yatağı kırmışlarmıdır?" dediğinde namjoon "bize ne onlardan, bence kırmışlardır, iddia ya girelim" dediğinde kafamı salladım.

Yoongi "4 ayağınıda kırdığımızı söylemelimiyiz?" dediğinde ona baktım "ciddimisin"  güldü "direkt yatağı kırdık bebeğim, yerde uyuduk, gerçi sen üstümde uyudun" diyerek kalçamı okşadı.

Güldüğümde dilini alt dudağında gezdirdi "sigara içesim geldi"  lolipop'u alıp kenarı koydum "iç o zaman"  dudaklarımı öptü, geri çekildiğinde güldüm "tuvalete gitmeliyiz" dediğimde sırıttı, kalçama vurduğunda kalktım.

Jimin "yah bir kez video alsak ne olur" dediğinde yoongi "bir kere senin anlının ortasından delik açsam ne olur"  kaşlarımı çattım "yoongi" dediğimde jimin "bir şey demedik ya" dediğinde kafamı salladım, odadan çıkarak lavaboya geldik, kimse yoktu.

Kabine girdik, yoongi klozetin kapağını kapatarak oturdu, bacaklarını açarak baldırına vurduğunda yutkunarak oturdum, dudaklarımı öptüğünde boynuna sarılarak karşılık verdim, eli gömleğime gittiğinde sürtündüm.

Dudaklarımı bırakarak gömleği omuzlarımdan geri attı, sadece 7 düğmesini açmıştı, boynumdan başlayarak izler bırakmaya başladığında inlememek için zor duruyordum, göğüs ucumu ısırdığında saçlarını çektim.

Kapı açılma sesi geldiğinde geri çekildi, gömleğimi düzeltti, dilini ağzıma sokarak öpmeye başladığında karşılık verdim, kapı açılma sesi ve su sesi geldiğinde geri çekildim.

Yoongi beni kaldırarak kapıya yasladı, adamın gittiğini anladığımızda kemerimi açmaya başladı "seni rahatlatalım ha"  yutkunarak "sen" dediğimde güldü "evde" dediğinde kafamı salladım, yerin pis olmasını önemsemeden dizleri üstüne çökerek aletimi ağzına aldığında elimi ısırdım.

Vakumlayıp dilini gezdiriyor, arada dişlerini sürtüyordu, saçlarını tutarak kendimi ağızına ittim, dil darbesi ile ağızına boşaldım, yutkunarak geri çekildi, altımı düzelterek kalktı, bacaklarımdaki güç çekilmişti resmen.

Beni kucağına alarak kabinden çıkarttı, tezgaha oturtarak suyu açıp ağızını temizledi "seni fena yapıcam"  güldüm "yarın izin günüm" dediğimde karşıma geçerek ellerini iki yanıma koydu "güzel, benimde" diyerek boynumu öptü, gülerek saçlarını sevdim.

Burunlarımızı sürttü "minik bebeğim"  yanaklarını sıktım "değilim ama dediğin gibi olsun" dediğimde sırırttı "babacığını dinlemeni seviyorum"  elimi göğüsüne koydum "babacığımı dinlediğimde şeker vermesi hoşuma gidiyor" dediğimde derin bir nefes aldı "herşeyi bırakıp seni burada domaltmak fikri çok cazip geliyor" dediğinde güldüm.

Çenesini tuttum "bence izin almalıyız"  elini bacağıma koyarak okşadı "geceyi bekliycem, sesini duvarlara kazıycam"  çenesini yaladım "zevk ile bekleyeceğim"  dilimi ağzına alarak ısırdı.

Çabukcak gece olsa iyi olurdu.

/

sope : gueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin