Bu polisler giderek artıyordu resmen, 4 polis karşımdaydı ama yoongi cam bölmeden bakıyordu.
Uzun olan polis "su yüzeyinde öylece savruluyormuş, ya intihar etti ya da birisi itti, annesi yüzme bilmediğini ve intihar etmek için bir sebebinin olmadığını söyledi" kafamı salladım "anladım" diyerek geri çekildim.
Jungkook adamın fotoğraflarını çekti "bitti" kafamı salladım "doğum lekesi sol şakağında" kafasını salladı, silik bir doğum lekesi vardı.
Her gün bu işi yapmak, ölmüş insanların gövdesini açmak sıkıcılaşmaya başlamıştı, adamın organlarını çıkarttım "ciğerler su dolmuş ve patlamış, vücut su yüzünden şişmiş, damarlar çatlamış, balıklar parmak uçlarını yemiş, tahmini 40 dakika içinde ölmüş olmalı ama hiç bir çırpınma işareti yok, intihar etmiş" dediğimde jungkook kafasını salladı.
Kafaya gelerek deriyi kestim, kemik testeresini aldım ve kafa tasını kesmeye başladım, geniş omuzlu polis "tanrım iğrenç" kafamı salladım "jungkook doğum lekesi neredeydi?" diyerek beyini çıkardım, küçük detayları çabuk unutan biriydim ve dosyayı yazarken detayları kesinlik ile yazmalıydım.
Beyini tezgaha koyup jungkook'a baktım, jungkook yutkunarak "ş-şey" kaşlarımı kaldırdım "ney?" kafasını salladı "u-unuttum" kafamı salladım "çık dışarı" "h-hoseok" dediğinde göz devirdim "çık dedim" kafasını eğerek çıktı.
Hiç konuşmayan 3. polis kalın sesi ile "vay be" onlara baktım "evet, çıkabilirsiniz" dediğimde jimin "şey biz sonuna kadar izlemek istiyoruz" göz devirdim, beyini incelediğimde küçük bir yarık vardı, kestiğimde içinden ölmüş bir balık çıktı, alarak çöpe attım.
Organları yerine koyarak dikiş ile kapattım, 4 polis çıktığında yoongi'de gitmişti, cesedi torbaya koyarak dondurucuya attım ve odama gittim , jungkook oturmuş parmakları ile oynuyordu.
Masaya oturdum kağıt çıkardım, jungkook "üzgünüm hoseok ben bir den sorunca unuttum, yemin ederim" kafamı salladım "bir daha olmasın" kafasını salladı "olmayacak" adamın bilgilerini yazmaya başladım, rutinimi biraz bozsam sorun olmaz her halde.
/