Vzbudila jsem se za zvuku mého milovaného budíku. Super. Už zase pruda v podobě práce. Ještě že už je dneska pátek. To je jediné, co mě uklidňuje. Povzdechnu si a teprve potom vstanu z postele. Zbytky své ospalosti spláchnu studenou vodou. Jo, to bodlo. Dojdu dolů do kuchyně a připravím si něco k snídani. Karin - moje spolubydlící - už tady není. Ta musí kvůli práci vstávat ještě dřív, to bych už asi nedala. Když se nasnídám, spěšně se vydám do koupelny. Asi jsem se až moc dlouho zadívala na televizi, ups. Rychle si obléknu šaty, které jsem si včera naštěstí stihla připravit, takže nemusím před skříní strávit dvě hodiny. Vezmu si košili a vázanku. To nosím do práce prakticky pořád. Jen vyjímečně si vezmu halenku nebo šaty, nemám to moc ráda. Potom se totiž na mé konto mohou dostat pohledy téměř všech mužů, kolem kterých projdu a o to tedy rozhodně nestojím. Tedy vzít si šaty na párty to je něco jiného, ale do práce je košile jasná volba. V koupelně se nalíčím a přidám nějaké ty šperky. Můžu vyrazit.
V práci je to nuda jako obvykle. Přečtu si jen pár textů, na víc nemám. Podepřu si hlavu a zírám do monitoru, když mi zavibruje mobil. V oznámeních se mi objeví zpráva od Karin:
Jdeme večer někam??
Ušklíbnu se. V to jsem doufala. Obratem jí odepíšu:
jasne ;)
Tak dnešek nakonec bude fajn.
o šest hodin později
,,Jo, už jdu!" zakřičím na Karin ze svého pokoje. Dám si ještě lesk na rty, nastříkám na sebe voňavku a vystřelím po schodech. Když sejdu do obýváku, Karin obdivně hvízdne. Na to jen se smíchem mávnu rukou. Přehání to. Dobře, vypadám docela v poho, není to k zahození. Hezky jsem se nalíčila a vzala si pěkné šaty. Možná jsou trochu vyzývavé, ale to by rozhodně nemělo vadit. :p Myslím, že zvýrazňují přesně to, co mají.Karin to ale podle mě stejně sluší víc. Má červené šaty a k nim pásek s mašlí. Vypadá to na ní docela roztomile. ,,Sluší ti to," usměju se, abych jí to oplatila.
,,Díky, tobě taky," vypískne, protože jí na zem spadnou klíče.
,,Vezmeš klíče? Nemusím je brát?" otočím se k ní a tázavě nadzvednu obočí.
,,Jo, beru je. Nemusíš, jestli nechceš," mávne rukou.
,,Fajn," řeknu ale už nezmiňuju to, že jsem si je zapomněla a vzpomněla jsem si na ně až v okamžiku, kdy je Karin upustila na zem. Ano, o tom pomlčíme.
,,Tak pojď," řekne, když si zapne boty na pásek.
,,Jasně," kývnu a nazuju si boty na jehlách. Krásně doplňují celý můj outfit. Karin zamkne a vydáme se směrem k hlavní silnici. Neřídíme, jelikož máme v plánu pít, takže si radši vezmeme taxíka. Jeden stopneme a nastoupíme obě na zadní sedadla. Je to tak ideální. Řekneme adresu a zapneme pásy. ,,Bude tam někdo?" zeptám se.
,,Ze známých asi Lukyn, Tom, Týna, možná Klárka a Agáta," poslední jméno řekne výrazně jiným tónem, než ta předešlá. Kouknu na ni a sborově protočíme očima. Ne že bychom Agátu neměly rády, ale..no vlastně asi nemáme no. Je to totiž ten typ člověka, co se tváří jako slaďoušek, ale když ji trochu lépe poznáte, zjistíte, že od toho má tedy opravdu daleko. Mávnu nad tím rukou. S Karin máme z Agáty většinou legraci, hlavně když je podnapilá. Nebo když jsme podnapilé my. Tak jako tak je to sranda.
,,A ještě někdo?" zeptám se.
,,Asi ne," řekne Karin. ,,Jo, vlastně. Dj bude prý nějaká pecka. Zrovna jsme se o tom bavily s Týnou. Počkej..Nik Tendo se jmenuje. Jop, myslím, že jo," odpoví.
,,Neznám. Možná už jsem to jméno někdy slyšela, ale nevím," zamyslím se. ,,A říkala jsi, že je Dj?"
,,Jop. A rapper," dodá.
,,Aha, ok," odpovím. ,,Snad to bude fire," ušklíbnu se.
,,Samozřejmě, užijeme si to jako vždycky," zasměje se.
,,Jasně, že jo," usměju se. Ve zbytku cesty si ještě stihnu v zrcátku zkontrolovat, jak je na tom můj lesk na rty a vzít si větrovou žvejkačku. Asi o pět minut později zaskřípou kola a taxík zastaví na kraji vozovky.
Tou dobou ještě skutečně nemám nejmenší tušení, co se ten večer stane. Netušila jsem kdo je Nik Tendo a ani to, že mi tenhle člověk zamotá hlavu a změní život. To všechno jsem měla zjistit až o pár hodin později...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahoj,
srdečně Vás opět zdravím u dalšího svého příběhu. Tentokrát úplně z jiného spektra, ale snad si i tento obsah najde své čtenáře. Já věřím, že společnými silami určitě ano. Budu moc ráda za veškerá přečtení, hvězdičky a vaše krásné komentáře, které mi vždy zlepší náladu a nakopnou k tomu pokračovat dál. Jste skvělí, ily! <3
ČTEŠ
𝙹𝚎𝚍𝚗𝚊 𝚗𝚘𝚌 // Nik Tendo
Fanfictionpokud máte rádi Nika, čtěte ;) ----------------------------------------------- --> v příběhu se vyskytuje obsah, který by mohl někoho znepokojovat: 🤐 vulgarismy 🔞 sexuální scény ❕návykové látky 🍃drogy, 🍾🍻 alkohol, 🚬 kouření ❗příběh NESLOUŽÍ k...